tiistai 19. helmikuuta 2013

Kiilakorkojen kera

Mun yhet lempparikengistäni ovat tulleet jo tiensä päähän ja nyt olisi hakusessa toiset vastaavanlaiset mukavat kiilakorot. Silloin aikoinaan ensiksi vierastin niitä oudonnäköisiä korkokenkiä, jotka näyttivät ennemminkin hevosen kavioilta. Kuitenkin lämpenin lopulta niille ja sellaiset Nellyltä tilasin ihan uteliaisuudestani ja sen jälkeen olenkin rakastanut kiilakorkokenkiä. Ne on vaan niin huippumukavat jalassa ja saa kaiken lisäksi sääret näyttämään pidemmiltä = paremmilta.

Mun nykyiset kiilakorkkarit joutaa heittämään roskiin.. pohja ihan irti ja täysin kuluneet, hyvin olen siis nämä puhki käyttänyt :D Kyllähän ne yllättävän kauan ja kaikenlaista kestikin.


Uusin ja kuumottavin kenkätrendihän on nykyään kiilakorkotennarit. Ensimmäinen mielipide trendistä; HYI LUOJA!! En ikinä tuollasia laittaisi jalkaani.

mutta

Jotenkin oon alkanut lämmetä niillekin, pikkuhiljaa. Kenkäkaupoissa olen hieman ristiriitaisin tuntein tiiraillut kiilakorkotennareita. Viime reissulla Matkuksessa uskaltauduin jo kokeilemaan yksiä. Ei ne nyt NIIN kamalat olleetkaan kuin luulin :D Edelleenkään en ole niihin aivan hurahtanut, mutta en enää inhoa niitä sydämeni pohjastakaan. 

Tässä muutamia ihan kivannäköisiä esimerkkejä Zalandon sivuilta napattuna:

 Nyt kun katon näitä nii joo.. mä haluun tollaset mustat! :D Mitään värikkäitä överitennareita en haluais tälläsenä.

Mitäs te tykkäätte kiilakorkotennareista? HOT or NOT?

16 kommenttia:

  1. Ooi ihania kenkiä! Ite ainaki tykkään tosi paljo kiilakoroista, en vaan usko et osaisin kävellä niillä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpöhöpö, kyllä niillä osaa kävellä! :D

      Poista
  2. Ittekki rakastan ylikaiken kiilakorkoja! :) mut noista kiilakorkotennareista en välitä, korkokengät ja tennarit on kaks eri asiaa, ei niitä voi yhdistää tuollein :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, nii itekki aattelin :D mut joskus tollaset järjettömätki yhdistelmät voi toimia :D

      Poista
  3. Mää kans inhosin noita aluksi, mutta nyt mietin myöskin niiden hankkimista ;p

    VastaaPoista
  4. Hmm, sanoinkoihan kaksi vuotta sitten, että vielä tulee kiilakorkotennareitakin... ja nyt niitä sitten on.. ja kyllä tykkään :) Tennarit on niin vakkarikamaa mulla, niitä löytyy kaikissa väreissä, mutta tottahan se on että koroilla astelee naisellisemmin :)

    Käys muuten tsekkaamassa meidän blogi... siellä on arvonta, jossa voi voittaa muuttumisleikin itselleen ja kaverilleen... eli leikkaus+väri, ripsienpidennyksen/geelilakkauksen, stailauksen ja valokuvauksen... :)
    Helmikuun ajan on tällainen mahdollisuus.. :)

    Lotta Pop
    www.hymyin.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä :) joo taisinki jo osallistua siihen arvontaan :p

      Poista
    2. Mulla oli ekat kiilakorkotennarit jo pari vuotta sitte :D

      Poista
    3. ohoh mulla ei ollu sillo tietookaa tälläsistä.. :D

      Poista
  5. oon katellu näitä jo aikasemmi ja ollu sillai et ei oikeesti et miksi se korko pitää tunkee siihen tennariinki nyt.. tossa viimeperjantaina ostin omat kiilakorkotennarit talvisella karvavuorella ja ei tosiaan oo mitään ihanampaa! nii hyvät ja ihanat jaloissa ja tulee hieman naisellisempi olo normitennareista, kun se korko on siinnä alla! en vaihda kiilakoroista kyllä pois enää :)

    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha just sama ku mulla :D mut ite en oo VIELÄ tollasia ostanu :p

      Poista
  6. Mistä noi sun rikkinäiset kiilakorot on? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joskus reilusti yli vuosi sitten nellyltä tilasin :)

      Poista
  7. Mä oon heti noitten kiilakorkotennarien tultua vihannu noita, mut kuitenkin kevään tullen tollaset munkin kenkäkaapista löytyy... :D

    VastaaPoista