tiistai 26. maaliskuuta 2013

and that's who i am

Heips! mulla ei vaan kerta kaikkiaan ole ollut mitään postattavaa viime aikoina, joten bloggailu on jäänyt vähän vähemmälle. Pahoitteluni! Mun elämässä ei pahemmin ole mitään järisyttävää tapahtunut :D

Tässäpä ajattelin sitten tehdä tällaisen tumblr-postauksen, johon olen koonnut asioita, jotka liittyvät minuun. Kiinnostaako teitä lukea tämäntapaisia postauksia?

 Tää sopii mulle kyllä niin sataprosenttisesti! En ikinä tiiä mistään mitään, enkä osaa koskaan päättää. Oli kyseessä sitten joku iso tai ihan pieni asia. Varsinkin suuret elämääni koskevat päätökset on jotain niin vaikeata..


En vois kuvitella olevani polkkatukkanen koskaan. Pitkät hiukset on parhaat <3 Kuolisin varmaan, jos menettäisin hiukseni :D


Jään koukkuun erittäin helposti milloin mihinkin. Oli se sitten joku tekeminen, ruoka, esine, ihminen, eläin.. Vieroitusoireet on kamalia :D


Osaan olla todella lapsellinen, kun sille päälle satun. Leikki-ikä on koko ikä :D Minusta ei kyllä uskois, että olen näinkin vanha?


Aah se on vaan niin ihanaa katella niitä maisemia sieltä korkeuksista <3


 Ja mulla on just se pahin työpaikka, posti.. mahollisimman aikaset aamuherätykset FFUU! Ei oo oikein mun homma, mut ei oo nyt muitakaan töitä tähän hätään.


 Olen herkkä ihminen, mitäpä sitä muuten selittelemään :D


Joskus tuntuu, että en ole erityisen hyvä missään. Miksei mulla vois olla mitään huimaa talenttia? Tai sitten, jos sellanen on niin jossain syvällä piilossa se on..


Monesti on tullut väärinkäsityksiä ja muuta sekaannusta, kun en vaan osaa pukea ajatuksiani järkevästi sanoiksi. Olen todella huono selittämään asioita. Oli sitten kyse Aliaksen peluusta tai tunteiden kertomisesta :D


Eli tykkään matkustaa uusiin paikkoihin. Kaikki uusi on aina jännää ja kiinnostavaa. On se niin eri asia nähdä joku juttu omin silmin, kuin tv:stä tai kuvista.


Mulla on melkein aina pieni pelko siitä, että minut hylätään enkä ole tarpeeksi hyvä. Vaikka kyllä yritän aina vakuutella itselleni, että ei mun tarvii olla mitään enempää, mutta ei sitä vaan osaa olla aina niin itsevarma. Hylätyksi tuleminen on vaan jotain niin kamalaa, että en halua kokea sitä enää ikinä.


Löytyikö näistä jotain samoja asioita, kuin sinulta? :)

5 kommenttia:

  1. Hihi löyty vaikka kuinka paljon samoja :) Ihana postaus, kun ei ollut liian pitkä♥ Yleensä nämä on ihan liian pitkiä kaikilla :-D

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee :D joo oon huomannu kans saman :D tää ei ainakaa ollu pitkä!

      Poista
  2. toi hylätyks tuleminen! Se on niin kans mua! :)

    VastaaPoista
  3. toi hylätyks tuleminen! Se on niin kans mua! :)

    VastaaPoista