lauantai 30. maaliskuuta 2013

Beauty

Kaikilta varmasti löytyy julkkiksia, joiden ulkonäköä ihailee ja ajattelin nyt linkata tänne omani. Nättejä naisia on kyllä niin paljon, että valitsin nyt vain muutaman ehkä eniten silmääni miellyttävän julkisuudenhenkilön. Löytyykö kenties samoja, kuin sinulta? :)

Kertokaas tekin omia suosikkeja, ja nyt puhutaan sitten vain ulkonäöstä, muulla ei ole niin väliä tällä kertaa :D

Kuten huomaa niin itse olen tykästynyt eniten tällasiin hieman tummaverikköihin ja kaikkien näiden kasvot ja kroppa on vaan niin kiva, että kelpais kyllä mullekkin.

(kaikki kuvat napattu blogiin Googlen kuvahaun kautta!)

Miranda Kerr

Vanessa Hudgens

Megan Fox

Minka Kelly

Victoria Justice

Noniin kommenttia kehiin! 
Ketä pidät kauniina, ketä et? ja miksi? :D

20 kommenttia:

  1. Vanessa Hudgens on myös yks mun ehdottomista suosikeista! Oon huomannu et itekki kallistun enemmän tummien puoleen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mikähän siinä on ku tumma miellyttää enemmän vaikka on niitä blondejakin monia kivoja mut silti.. :D se on vaan niin makukysymys

      Poista
  2. Miranda on mun ehdoton kauneusihanne. Miten joku voikin olla niin kaunis? :)

    VastaaPoista
  3. Hei ihana banneri ja oot tosi kaunis ! Hauska postausidea tää tällänen:-)
    http://alittlemoredeeper.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Miranda on mun ehdoton suosikki, niin täydellisen näköinen! :)

    VastaaPoista
  5. megan fox! <3 melkein jumaloin sitä! :D eli joo se on musta kaikkein kaunein ja suuri idoli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep :) moni moni muukin on varmaan sitä mieltä :D

      Poista
  6. Mun blogissa on haaste sulle!! :)

    http://saijis.blogspot.fi/2013/04/8-facts-challenge.html

    VastaaPoista
  7. kyllä toi megan fox vie voiton kauneudellaan♥

    http://inka-allornothing.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite en oikein osais valita parasta.. :D

      Poista
  8. mulla on suunnilleen samat kauneusihanteet! miranda kerr on kyllä ihana, sellanen söpö enemmänkin kuin seksikäs! tohon listaan lisäisin vielä adriana liman..ehkä maailman kaunein nainen mun mielestä :D!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniin! :) joo no sekin on kyllä kaunis :)

      Poista
  9. Voisitko tehdä videopostauksen?? Sellaisen hauskan lörpöttely pätkän

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no pitää kattoo josko sellasen pikkupätkän joskus sais aikaseks ottaa.. :D

      Poista
  10. Vanessa on musta tosi kaunis :)
    http://empuska.blogspot.fi/

    VastaaPoista