torstai 21. maaliskuuta 2013

James Bond Islands

Ja eikun Thaimaa-postaukset jatkuu; Käytiin lauantaina James Bond Island retkellä, joka osoittautui todella nappivalinnaksi! Pähkäiltiin aika pitkään, että lähdetäänkö saariretkelle vai ei, mutta nyt olen kyllä onnellinen kun päätettiin lähteä. Oli sen verran huikea reissu ja kokemus, once in a lifetime. Niin upeita maisemia, että en ois koskaan uskonut pääseväni sellaseen paikkaan.

Lähtö oli hotellilta aamulla noin klo 8 ja automatkaan hotellilta satamaan meni noin tunti. Satamaan päästyämme siirryttiin sitten laivaan, tai miksikä tuota nyt sanotaan, sellanen minilaiva. Laivalla oli heti tarjolla pientä purtavaa kuten banaaneja sekä erilaisia mehuja. Oli muuten eksoottisen makuista! Laivan lähdettyä satamasta alkoi popit pauhata, oli siis kunnon bilepaatti kyseessä :D Ihan mahtavaa musiikkia kuului koko matkan ajan, just sellasta biletysmusaa mikä sopi kyllä tilanteeseen kuin nyrkki silmään. Laivalla oli tarjolla myös monipuolinen thaibuffet. Kaikki ne ruuat oli niin herkkua, että huhhuh! Ja sai tosiaan syödä niin paljon kuin jaksoi. Tietysti tarjolla oli myös jääkaappikylmää kokista ;)

Ensimmäiseksi pysähdyimme yhdelle saarelle ja lähdimme laivalta kanooteilla seilaamaan kohti lepakkoluolaa. Se luola todella oli matala. Piti varoa koko ajan päätä, että ei osu "kattoon". Ahtaan paikan kammoisella sekä lepakkopelkoisella ois voinu olla kyllä aika tukalat paikat :D Niitä lepakkoja kuhisi siellä varmaan satoja. Oli kyllä aika karmiva, mutta silti niin jännä paikka! Batmania ei harmiksemme kyllä luolassa nähty :(

Toinen saari, jolla pysähdyimme oli niin sanottu Dragon Island. Sielläkin kuljettiin kanooteilla ja mentiin luolien läpi. Ne maisemat oli kyllä jotain niin siistiä, että en voi sanoin kuvailla! Jokaisen pitäisi nähdä ja kokea ne omin silmin.

Tässä vaiheessa oli aika jättää kanootit laivan perälle ja pysähdyttiin merelle uimaan. Ikävä kyllä ei se vesi kovin paljoa virkistänyt, kun meinasi olla paikka paikoin jopa kuumaa vettä. Mutta ihan erimukava oli kuitenkin uiskennella siellä "avomerellä".

Viimeinen saari oli se THE saari. Siellä on siis kuvattu James Bond ja kultainen ase. Upeat oli näkymät ei voi muuta sanoa. Tämän jälkeen lähdettiinkin sitten jo kohti satamaa. Matkalla ruokittiin merikotkia sekä matkaoppaittemme joukossa oli muutama ladyboy, jotka viihdyttivät ja naurattivat tulomatkalla koko laivaseuruetta :D

Satamassa oltiin joskus kuuden maissa illalla eli koko päivähän siinä vierähti. Palailtiin sitten takaisin hotelleillemme onnellisina ja väsyneinä. Koko reissu oli ihan huikea kokemus! Suosittelen EHDOTTOMASTI käymään tuolla James Bond saarilla mikäli Thaimaahan meinaa matkustaa! On joka sentin arvoinen kokemus :) Reissu maksoi kaiken kaikkiaan 1500 bahtia per henkilö eli noin 39€. Ei paha.

1. Upeita kuvia :)! Kateus on suuri kun näitä katsoo :D hei mun blogissa on menossa arvonta, käy kurkkaamassa :-)!

2. Vau, todella upeita kuvia! Piti samantien kysyä poikaystävältä, että aletaanko säästää matkaa varten :D Tahdon johonkin yhtä ihanaan paikkaan!

1. Suosittelen kyllä thaimaata, kannattaa! ;)

3. En malta kyllä oottaa että pääsen tonne loppuvuodesta!! :D ei yhtään helpota matkakuumetta nämä sun postaukset :DD

1. Haha nonii vähä kiva! kyllä se aika menee äkkiä :D

4. Oi vähän söpöjä noi saaret! :D Matkakuume eiku kasvaa näitä postauksia lueskellessa... :D

1. haha :D kyllä tekis mieli itelläki lähtee jo takas ulkomaille :D

5. Hehe, mä just eilen katoin nauhalta ton James Bond ja kultainen ase:D!