perjantai 3. toukokuuta 2013

I know what you did last week



Miksi minä bloggaan? Eihän mun elämässä tapahdu melkein koskaan mitään erikoista. Ketä kiinnostaa lukea kuulumisia tämmösen ihan normaalin tytön tylsästä arjesta? Kuka haluaa nähdä aina varsin samannäköisiä pärstäkuvia viikosta toiseen? Mä en välillä tajua.

Onhan tuota tullut useampaan otteeseen mietittyä, että miksi alunperin oikein perustin blogin. Mun mielestä on vaan mukava, kun on joku paikka mihin laittaa kuvia ja kirjoitella niitä näitä silloin kun huvittaa. Mikäpä sen mukavampaa kuin saada ihanaa palautetta joltakin ennestään täysin tuntemattomalta ihmiseltä ja huomata, että jotkut ovat jopa kiinnostuneet tekemisistäni ja blogistani, jossa ei ole mitään järkeä :D Parasta ja samalla häkellyttävintä on se, jos joku lukijani tulee livenä mulle juttelemaan. Oikeesti WOW se on vaan ainakin minulle niin outo tilanne ja tulee niin otettu olo, kun saan huomiota jonkun kämäsen blogin kautta :D (vinkvink, tulkaa jatkossakin juttusille)

Entäs ne huonot puolet? Välillä mietityttää, että ketkä kaikki oikeasti päätyvät tänne blogiin ja lueskelevat. Olen kuitenkin pyrkinyt pitämään blogin suht. pinnallisena, kuten olette huomanneetkin? Mitään henkilökohtaisimpia asioita en tänne jaa ihan siitä syystä, että en halua niitä jakaa koko maailmalle. Jos oikeasti jakaisin täällä KAIKEN mitä mun pään sisällä liikkuu niin voi herranjestas! Vois olla aika meheviä juttuja liikkeellä kaupungilla :D Unohtamatta myöskin esim. joitakin baari-iltojen tapahtumia. Aion siis jatkossakin pitää yksityiselämäni täysin erillään täältä. Toisaalta blogin kiinnostusasteikko voisi nousta varmaan 90%:lla, jos päästäisin lukijat pääni sisään (;

Olen jopa itsekin yllättynyt, että kiinnostukseni bloggaamiseen on kestänyt näinkin kauan. Välillä on ollut kyllä hetkiä, että ei vois vähempää kiinnostaa. Tuleeko mun blogi-into joskus hiipumaan ja poistan blogini lopullisesti? Vai onko tämä vielä pystyssä parin vuoden jälkeenkin? Sitä en tiedä. Aika näyttää :)

Nyt varmaan mietitte miten noi ylläolevat kuvat liittyy tähän sekavaan kirjoitukseen. Vähän lisää sekavuutta joukkoon niin tulee hyvä kokonaisuus :D Niin tosiaan otin kuvat vain kuvitukseksi tänne niin ei tarvitse käyttää taas kerran netistä poimittuja kuvia. Btw voitin Cosmopolitanin huhtikuun numeron arvonnasta Natuvive-tuotepaketin. Siitä postausta ja esittelyä sitten kun saan paketin käsiini :) Nyt karkkien ja TV:n ääreen --> SUOMI VOITTOON!

14 kommenttia:

  1. No, mun mielestä sun blogi on tosi kiva, ihan meljein parhaimpia mitä tiiän!! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ohoo no todella kiva kuulla, että pidät! :)

      Poista
  2. oot tosi kaunis ja sul on tosi kiva blogi ja tätä on kiva lukee !:)

    VastaaPoista
  3. sulla on ihana tyyli ja oot hirrrmu kaunis ! :3

    http://mischievousmixture.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. oot niiin kaunis, ja sun hiuksen on aivan täydelliset ! :3

    käy tsekkaa? :> http://smilebehindthecamera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Oot tosi nätti! :)) ja tätä blogia on kiva lukee :)

    http://myway-mystory-mylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Vähän kiva postaus!:) Ja mun mielest just kirjotat niin kivasti et tätä on kiva lukee!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Sun blogi on yks mun lemppareista, toivottavasti sun bloggausinto ei hiivu vielä pitkään aikaan! :) Mulla on kyllä välillä ihan samoja fiiliksiä ettei vois vähempää kiinnostaa ja tekis mieli vaan poistaa koko blogi.. Onneks tota esiintyy vaan harvoin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi no mahtava kuulla! :) samoin myös sun blogi! joo jospa sellasia fiiliksiä ei pahemmin tulis, ja jos tulee nii pitää vaa muutaman päivän taukoo bloggailusta :D

      Poista