torstai 30. toukokuuta 2013

Pick Me!

  1.  Elikkäs terve kaikille, mä sit kielsin kirsiä korjaamasta kaikkia kirjotusvirheitä sun muita, että sen huomaa että oon ite vastannu :D Vastaan nyt kaikkiin kysymyksiin mitä on tullut ja kiitos kaikille kysymyksistä, ihan kiva näihin oli vastailla :)


    Missä ja milloin tutustuitte?
    - No ekan kerran tapasin kirsin kun tulin sinne missä se sillon asu niin baarista jatkoille :D mutta tutustuin kirsiin sitten lähinnä kesällä 2011, facebookissa pyysin kaveriks ja aloin pommittaa sitä kokoajan, onnistuin sitten vähän ajan päästä saamaan numeronki ja sitten kokoajan olin pyytämässä ajelemaan jne. Tietysti sitten vkl baarissa aina hengattiin yhessä ja siitä se sitten kehittyikin vakavaksi jututksi :)

    kumpi teki suhteen "aloitteen"?
    - Taisin olla varmaan minä, mutta olin sitten vähä(tai paljon) humallassa :D mulla oli kyllä tarkotus ihan selvinpäin tuoda tunteeni esille, mutta minkä sille mahtaa ku on niin rakastunu ja kaikki varmaan tietää että humalassa on vaikea olla tuomatta tälläisiä asioita esille :) no hyvä vaan että tuli tehtyä se sillo :P

    minkä ikäinen olet?
    - Se on minusta mainittu kyllä täällä, taisi olla viime viikon joku postaus minkä kirsi teki :P 22.05.1990 olen syntynyt, laskekaa siitä itse Hahaa :D mutta tarkoitukseni ei ole olla ilkeä :)

    mitä mieltä olet kirsistä?
    - Kirsi on minun rakkaani, tärkein ihminen In the hole wide world :> tämä ei varmaan tullut hirveänä yllätyksenä :D

    Sano viisi positiivista asiaa kirsistä?

    -Hyväsydämminen 
    -Kaunis tietysti :) (kaunein) :P
    -Kiltti
    -Hauska(aina on kivaa yhdessä eiii ikinä oo tylsää)
    -Kissa ihminen kuten minäkin :> tästä on todisteena meijän nelli :P 

    Entä 5 negatiivistä?

    -Hidas päättämään asioita
    - Ei tykkää hirveesti scifi leffoista, star warsin joudun aina kattomaan yksin nyyh :<
    - ei ainä keskity kuuntelemaan jos yritän kertoa jotain omasta mielestäni kiinnostavaa juttua :D(mutta en kummiskaan syytä siitä, minun jutut ei oo kyllä aina kuuntelemisen arvoisia myönnetään :P)
    - en kyllä nyt keksi mitään muuta negatiivista :D niin nuo nyt sellaiset on mitä tulee mieleen 

    Mitä mieltä olet kirsin tyylistä?

    -Tykkään kyllä kirsin pukeutumis tyylistä, oikein kiva :) itsekkin kun tietää millaisista vaatteista/asusteista kirsi pitää, niin itsekkin joskus tulee jotain ehdoitettua :)

    Onko sulla omaa autoa?

    -Aa oikein kiva kysymys, nyt pääsen kertomaan minun auto historiaa :D
    elikkä kyllä omistan oman auton ja olen omistanut 8 muuta ennen sitä :P
    Tässä on lista omistamistani autoista
    -Volkswagen Bora 1.6(ajoinpaskaks)
    -Volkswagen Bora 1.6(ajoinpaskaks)
    -Volkswagen Golf 1.8 GTI turboton(omistin sen 1.5 vuotta, sitten myin pois)
    BMW 520 e39(oli mulla 3 kuukautta ja vaidoin)
    BMW325 e36(oli mulla about 3 kuukautta, hajos ja myin sen sellaisenaan poikkeen)
    Audi A6 2.7 biturbo(kaillein mikä on ollut ja samalla paskin ikinä, hommauduin siitä eroon)
    Volkswagen Golf 1.8 GTI Turbo(oli reilut puol vuotta sitten tuli mielenhäriö ja möin sen pois, ei olis pitäny harmittaa vieläki vähä...)
    Volkswagen Golf V5 GTI(oli melkein puol Vuotta, sitten tuli ikivä turboa ja vaihdoin pois)

    Ja nykyinen auto on Volkswagen 1.8 GTI Turbo ja sen ajattelin pitää nyt OIKEESTI pidempään, kun olen ollut siihen todella tyytyväinen :P ja varmaan saa tästä kuvan, että olen ehkä Volkswagen friikki :DD Das Auto!

    jos on minkä merkkinen

    - Siihen tuli varmaan jo vastattua tossa äskeisessä jutussa :D

    Teidän eroavaisuudet ja yhtäläisyydet luonteenpiirteissä?
     - No ollaan molemmat kyllä aika positiivisiä persoonia, mikä on tietysti hyvä juttu :D no kirsi ehkä hieman kovempi käymään baarissa ku minä, ennen kyllä olin itsekkin aikamoinen... sitten tuo kirsi kesytti minut :D
  2.  
  1. Millä sanalla kuvailisit itseäsi?
    - Rokkari :D

    Oletko tossun alla?

    - No ehkä vähän, eikös sitä pidä vähän ollakkii mieliks :DD mutta kyllä minäkin saan sanani läpi jos haluan :))

    Millasta musaa kuuntelet?


     - Tässä on taas sellainen minulle mieluinen kysymys :) pääasiassa kuuntelen metalcore/post-hc:ta ja rokkia, mutta kuuntelen myös konemusiikkia ja mitä milloin kuhan se vaan kuulostaa hyvälle, esimerkki bändejä joita kuutenlen: Asking Alexandria(ylivoimainen lempi yhtyeeni, on jopa päässyt iholleni :D) Parkway Drive, Bring Me The Horizon ja tuhat muuta samankaltaista mutta ei jaksa luotella kaikkia ja sit wasp, mötley crue, kiss, ym ym. Olen hyvin musikaalinen, olen soittanut kitaraa n.11 vuotta, rumpujakin osaan soittaa, ja vähä mitä milloinkin(myös suutani)
    Ja pientä piilomainontaa soitan sellaisessa bändissä kun Dead Carolina :P käykäähän tsekkaa mitä pidätte :) Tsekkaa!! <--

    Mitä sana "hyvinvointiyhteiskunta" tuo mieleesi?

     - Sellainen paikka missä kaikki voi hyvin :DD

    Kuinka kauan olette seurustelleet?
    -Taitaa tulla heinäkuun loppupuolella 2 vuotta :))


    Kumpi teistä on suhteen pomo?

    - Minusta kumpikaan meistä ei ole mikään pomo, vaan tehdään päätökset tietysti yhdessä 

    Mikä tekee teistä hyvän parin?

    - We love eachother <3 ;) ja ollaan sillain kummiskii samantyylisiä, vaikka eroja onkin :P

    Kuinka usein vietätte aikaa kahdestaan?

    - Asutaan yhdessä, niin päivittäin ja en minä haluaiskaan olla erossa pitkään, ikävä tulee :<
     
    kutsutteko toisianne lempinimillä (jos on) ?
    Jooo! :D kyllä ja päivittäin heti ku aamulla herää niin kuu luu että, höpöö! :DD ja minä vastaa kirsille että, mitä söpö :P ja on noita muitakin nimiä, mutta en niitä nyt tässä rupea luettelemaan, tuossa on ne mitä eniten käytetään :)

    onko teillä inside-juttuja?

    - Kyllä on, mutta niistä ei sen enempää ;)

    romanttisinta mitä olet tehnyt kirsille?

    - Joulu 2011, Jouluaattona olin itse Iisalmessa kotona(äitin luona) kun taas Kirsi oli sitten Kiuruvedellä omassa kotonaan. Joulupäivänä oli ihan karmea lumimyrsky ehkä pahin koko talvena Kirsin luona oli ollu sähköt poikki kokopäivän, kirsin kanssa laiteltiin kokopäivä viestiä kun ikävä oli kova, sitten Kirsi laittoi "Olispa mukava jo olla siellä sun luona." minä sitten sanoin minä tulen sinut hakemaan nyt heti!!, Vaikka kaikki oli sitä mieltä että ei oo mitään järkeä lähtee tuolla säällä autolla liikenteeseen minä niistä varoituksista viisveisasin ja lähin nokka kohti Kirsin kotia :)


    kuinka pitkä olet?

    -171,5 cm 

    kun tapasit kirsin ensikertaa, kiinnititkö huomiota ensin hänen ulkonäköönsä vai luonteeseen?

    - Ulkonäköön, pakostihan se aina ensin tulee, kun en minä silmät kiinni Kirsin kanssa jutellu ja kuinka tuollaista kaunotarta ei voisi olla huomaamatta ;)

    voisitko kuvitella että joskus menisitte naimisiin ja mahdollisesti saisitte lapsia?

    - No ei kyllä olla suunniteltu mitään tollasta, kun itsekkin tässä vielä kummiskin aika lapsenmielinen on, niin aika näyttää.

    vietätkö mieluummin kirsin kanssa rauhallisen koti-illan vai lähdettekö villisti bilettämään?

     - Vähän riippuu millainen fiilis itsellä on, molemmat onnistuu, mutta jos pitäs nyt päättää niin ehkä se sinne koti-illan vieton puolelle kallistuu :)
    Ärsyttävät piirteet Kirsin kavereissa?
    - Tietysti jokaisella ihmisellä on niitä huonoja ja hyviä puolia, mutta ei erityisesti ole sellaisia mitä nyt tässä rupeaisi mainitsemaan, fiksu kun olen.

    Mikä on parasta kesässä?
     - On lämmistä ja grilli käy kuumana :D

    Onko kaikki naiset käsittämättömiä?

    - Välillä joo :D

    Mikä on paras lisuke lättyjen kanssa?

    - nakit ja BBQ kastike :P olen outo :D

    Paras paikka maailmassa?

    - Kirsin kainalo :)

    Koska olet viimeksi tehnyt ihan itse onnittelukortin?

     - Vuonna kivi ja kirves :P
    Kirsin ärsyttävimmät tavat?
    - Tähän tuli jo vastattua aikaisemmin katsokaa ylös!! UP!!

     Oletko yllättänyt Kirsiä romanttisesti?
    - Olen :)

    Onko Kirsi yllättänyt sut romanttisesti?

    - On :)

    Paras piirre Kirsin luonteessa?

    -Hyväsydämmisyys

    Paras piirre Kirsin ulkonäössä?

    - Silmät, joka kerta kun katson Kirsin tähtisilmiä... hukun :)
    mitä täytteitä pizzaan?
     - Cheddarjuusto, Mozzarellajuusto, Sinihomejuusto ja long island kastike :D

    mitä tilaat subissa?

    - Steak & Cheese 

    mitä tilaat jätskikiskalla?

    - Pehmistä :)
     
    Mitä ajattelit kun näit Kirsin ensimmäistä kertaa?
    - Ajettiin autolla, katsoin ja sanoin" Ei vittu että oli muuten hyvä perse!" :DD


    Pidätkö Kirsin musiikkimausta? :D

    - Joistakin biiseistä kyllä ja sitten joistan vähän vähemmän, mut joo kyllä suurimmaksi osaksi :)

    Olisitko valmis menemään naimisiin Kirsin kaa?

    - En kyllä tällä hetkellä ole lähellekkään valmis mihinkään avioliittoon, mutta joskus tulevaisuudessa kenties ;)

14 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :) Just tämmönen sopivan aito, eikä kokoajan mitään hirveetä hehkutusta niinku joillain. :D Voisin melkein itekin tehä tämmösen vielä joskus, jos nyt Teemu vaan suostuu... :D

    VastaaPoista
  2. Ei vitsit kun kiva oli lukea näitä! :) Hauskaa myös kuulla, että jonkun muunkin poikaystävä vaihtaa autoa noin usein..Tuntuu, että meidän auto vaihtuu vähintään yhtä usein :-D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo meinaa olla välillä aika rasittavaaki toi auton vaihtelu :D

      Poista
  3. ootte älyttömän söpö pari :)!

    VastaaPoista
  4. hienoja vastauksia pojalla :)
    fiksun oloisen kaverin oot löytäny ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhihi :> nauroin kyllä täällä itekseni noille joillekki vastauksille :-D

      Poista
  5. ihanan erilainen postaus, kiva oli lukea :) ootte niin söpö pari :)

    VastaaPoista
  6. TUO AUTO :D Hitto ku on hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhii, onhan mara sitä vähä tuunaillu :)

      Poista