keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Ajatuksia

Ei tästä tuu kohta mitään.. haluaisin niin kovasti bloggailla kaikkea kivaa ajankulukseni, mutta eihän mulla mitään kuvamatskua taaskaan ole :| Mun päässä on vaan pyöriny tuhat ja sata muuta juttua. Toiset vähä pienempiä ja toiset vähä suurempia mietintöjä kuten mm;

 Mitä teen? Mulla alko taas työt tuossa maanantaina 3 viikon loman jälkeen ja voi sitä morkkista.. En halua tehä koko loppuelämääni mitään hanttihommia, joka ei loppujen lopuksi kiinnosta pätkän vertaa muuta kuin palkan takia. Mun pitäis lähtee opiskelemaan, mutta mitä? Missä olisin hyvä ja mikä mua kiinnostais tarpeeks paljon, että voisin tehdä sitä työkseni aina? Ja millä sellasella alalla riittäis vieläpä töitä?



Mistä mulle uusi harrastus? Kaipaisin kyllä kovasti jotain liikuntaharrastuksia tän tylsän arjen keskelle. Toissapäivänä huomasin miten rapakunnossa oikeesti olen, kun olen vain lomaillut ja herkutellut viime viikot. Salilla käynyt varmaan viimeks joskus puoli vuotta sitten? Voiko ihminen enää tän huonommassa kunnossa ollakaan? No ehkä joo, mutta on tää jo melko huono. Tätä menoa oon kohta joku lyllyvä selluliittiperse :D

Meillä pitäs ehkä sittenki olla valkoset huonekalut, tai haluisin valkoset! Miks pitiki mennä hommaamaan kaikki mustana.. Asiaa ei yhtään paranna se, että meijän kissa on valkonen ja tummat sohvat on aina ihan valkosen karvan peitossa, kuten myös kaikki muutki huonekalut.. Jos ne ois valkoset, niitä karvoja (ja pölyä) ei huomais nii helposti :D FFUUU. Ja muutenki tekis mieli muuttaa vaikka johonki iha uuteen kämppään, jonka sisustamisen vois alottaa ihan alusta.

Mulla on ihan liian vähän sellasia ystäviä, joitten kanssa hengailla muulloinki ku vaan sillon ku on baarissa. Sellasia on ehkä pari :| Asialle tietty vois tehdä jotain..


Hiukset pitäis värjätä, mutta millä? En tiiä pitäiskö mun vetästä vaan tummanruskeella koko pää, että lähtis toi liukuvärjäys poikkeen? Onhan nää ollu tällaset aika kauan nii se hienous jotenki näistä dippauksista jo hävinny :D Oisko kellään uusia ideoita? Ite en tiiä yhtään mitä tekisin, mutta pakko ois värjätä jo ku on liian jäätävä juurikasvu.

Mitähä muuta? Olis varmaan vielä vaikka mitä, mutta ei niistä nyt sen enempää :D Jospa tää tietämättömyys tästä kohta helpottaa, hope so.

By the way, koitan kehitellä jotain fiksua postattavaa tällä viikolla, meikkipostaus ainaki ois tarkotus tehdä joku päivä :)

6 kommenttia:

  1. Toivottavasti jaksat vielä bloggailla! Oot yks mun lempibloggaajista ja sun postauksia odottaa aina innolla. :) Jos yhtään lohduttaa, myös mulla on joitain samoja ajatuksia kun sulla.. Esimerkiks toi ettei oikein oo hengailuseuraa, varsinkin nyt ku ite oon lomalla ja Teemu on päivät töissä. Tylsää! :D

    Mut asuntopostaus ois tosi mielenkiintonen jos vaan jaksat/haluat sen tehä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos piristyksestä :3 no vähä on kyllä bloggailuinto laantunut, kuten moni varmaan on jo huomannu juttujen tasosta ym :D juu vois kait sitä asuntopostaustaki miettiä, täällä ei oo kyllä mtn nii hienoo esiteltävää vaan :D

      Poista
  2. Aloita heppailu uudelleen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. entiiä.. jotenki sekää ei enää nappaa :D ainakaa aktiiviseks harrastukseks ei. Kaverin hepalla on kyllä ollu tarkotus joskus käydä ratsastelee :)

      Poista
  3. kivan näkönen blogi, sait uuden lukijan (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi no kiitti! :) nyt on vaa ollu vähä ongelmia blogin sisällön tuottamisessa.. :D

      Poista