maanantai 23. syyskuuta 2013

Jos et mun tyylii tajuu se meinaa, että sulla ei oo tyylitajuu


Villapaidat - H&M 19,95€/kpl
Lökärit - New Yorker 16,95€

Tosiaan tuli sieltä Kuopiosta hankittua viikonloppuna vähän muutakin Glitterin asusteiden lisäksi :) Löysin sieltä, mitä etsinkin. Uudet lökärit oli jees ja vaaleaa kivaa neuletta oon kans metsästellyt jonkun aikaa. Kolmantena ja sellasena IHAN PAKKO SAADA- juttuna oli jokin sähkönsininen vaate. Onneksi H&M:ltä sellaisen löysin. Nyt oonkin ihan hulluna tuohon paitaan ♥ Joku tuossa sinisessä värissä vaan niin ihastuttaa ihan hirveenä. Pakko saada äkkiä lisää sähkönsinisiä vaatteita! Taitaa olla mun tämän syksyn lempiväri :D

Sähkönsininen sopii ihan hirrmuhyvin mielestäni varsinkin tummahiuksisille. Siihen kun vielä lisää hopeiset korut ja mustaa nahkaa.. perfect ♥

Mitä tykkäätte? Mikäs on teijän lemppariväri tällä hetkellä?

18 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia <3 Omaksi lempiväriksi on viime aikoina päässyt kirkas punainen :)! Oon ihan hulluna siihen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thänks :) joo no punainen on kans kiva! mutta mulla tällä hetkellä toi sininen vie voiton :D

      Poista
  2. halusin vaan sanoo et sun blogis on aivan ihana ja oot tosi kaunis :)

    ♥: http://leave-world.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihanin toi eka kuva ja neule <3 :) mie tykkään koralli väristä aika paljonki tällä hetkellä :-)


    käyhän äänestämässä hiusväri galluppiani, forangelseyes.blogspot.fi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) korallista tykkään itekki, mut enemmän keväisin ja kesäsin :p

      Poista
  4. Oii ihania neuleita ja aivan ihana toi kaulakoru ekassa kuvassa! :)
    http://milla-mycherie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Toi beige neule ja koru ekassa kuvissa on aivan ihanat! ♥ mulla asuu sukulaisia kans iisalmessa ja se on mulle kuin toinen koti, kuopio on kyllä kans niin kiva kaupunki :) sun blogi vaikuttaa erittäin hyvältä, jään ehottomasti lueskelemaan vanhempia postauksia! :)

    http://pinjaletta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kiva kuulla:) onhan tää iisalmi ihan kiva :3

      Poista
  6. Ihania vaatteita, varsinkin toi sininen neule! :3

    http://findareasontosmileee.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Mistä tuo kello? :)

    VastaaPoista