tiistai 12. marraskuuta 2013

10 random facts

 Aattelin listata muutamia satunnaisia faktoja itseeni liittyen:

1. Oon seurustellut elämäni aikana vain kerran ja sekin on siis tää nykynen parisuhde :D Ennen en osannut edes kuvitella koskaan seurustelevani, mutta nykyään en osaa kuvitella olevani seurustelematta. Outoo tässä on se, että sillon kun ite olin sinkku, kirjaimellisesti ihan KAIKKI muut seurusteli ja olin se ainut "yksinäinen". Nyt tilanne on toisinpäin. Nyt oon ainut joka seurustelee ja KAIKKI muut tuntuu olevan sinkkuja. Huoh. Mikä tässä nyt mättää? Joku ihme systeemi :D

2. Rakastin pienempänä kirjoittaa sekä vastaanottaa kirjeitä. Mulla oli ainakin 10 kirjekaveria, joiden kanssa aktiivisesti kirjoteltiin. Voi sitä riemua, kun huomasin postiauton tulevan ja olin heti pää kolmantena jalkana juoksemassa postilaatikolle hakemaan postia. Se oli ehkä paras tunne ikinä, jos oli saanut kirjeen tai useammankin. Postin haku todellakin oli se päivän kohokohta :--D

3. Tykkään paljon suunnitella ja olla mukana järjestämässä juhlia ja muuta mukavaa. Harmi vain, että taloudellinen tilanne ja puitteet ei anna periksi järjestää just sellasia juhlia, mitä toivoisi.

4. Oon välillä (tai no aina) kova raapimaan itseäni. Raavin itseni useasti ihan mustelmille asti. Ei yhtään nättiä.. Myöskin finnejä tulee revittyä, mikä on kans niin huono tapa, mut on vaan pakko. 


5. Aina salilla kuntoillessa niissä laitteissa, joissa näkyy ne kulutetut kalorimäärät, ajat ym jutut, mun pitää lopettaa se aina tasalukuun. Eli jos on kulutettu esim 254 kaloria, niin en voi lopettaa siihen. Pitää jatkaa vielä niin kauan, että tulee vaikka se tasan 260 täyteen. Jos vahingossa lipsahtaa 261, niin ei auta ku äkkiä polkea sit taas sinne 270 kaloriin asti x)

6. Aina aamuisin ja ylipäänsä aina kämpiltä poistuessa (vaikka poistuisi vain hetkeksi) on pakko sanoa heipat kissoille (ja muutenkin juttelen niille kaikenlaista ja selitän minne lähen ja millon tuun yms :D). Niin ja aamupusu on tietty ehdoton Maralta joka aamu. Muuten ei lähe päivä käyntiin.

7. Aamulla herätessä mulla on pakkomielle alkaa heti siistimään kämppää, jos siis on jotain siistittävää (yleensä melkein aina), kuten esim. sohvatyynyt ei oo järjestyksessä hyvin aseteltuna, laseja pöydällä, sukkia lattialla tms. Ne vaan alkaa häiritsemään, jos niitä ei heti laita :D

8. Oon käyny talouskoulun. Silti en oo mikään suuri kodin hengetär :D Kokkailu ei oikein oo mun juttu, mutta leipoa kyllä tykkään! Talouskoulussa parasta oli just ne leivontatunnit. Namm kävin aina salaa napsimassa jotain ihania valkosuklaanappeja sieltä komerosta x) Ja kiva oli kun sai aina vaikka minkänäköstä herkkua itelle kotiin vietäväksi ja syötäväksi.

9. Oon hulluna piparkakkutaikinaan ♥ Varsinkin omatekoiseen. Ne kaupan taikinat ei oo ihan niiiin hyviä, mutta kyllä niitäkin syö. Piparitaikina on itse asiassa parempaa, kuin paistetut piparit!

10. Ollaan kavereiden kanssa annettu varsinkin amiska-aikoina paaljon lempinimiä eri henkilöille, myös sellaisille joita ei ollenkaan tunneta. Ne nimet ei välttämättä liity millään tavalla siihen ihmiseen, mutta eipähän ainakaan kukaan tiedä kenestä on puhe :D Lempinimiä mm. kakkonen, soppakauha, supermario, hevinörtti, vaatekaappi.. Joo älkää kysykö :--D


4 kommenttia:

  1. Eii mikä sattuma! Just viikonloppuna väsäsin samanlaisen postauksen ja näistä sun jutuista löyty vieläpä 2 täysin samaa! :D Pitää varmaan yrittää keksiä uudet tilalle, ettei oo ihan samoja. :D Ja mäkin olin pienenä kirjeenvaihdossa! Aina piti olla oikein hienot kirjepaperitkin ja tietysti myös kirjekuorien piti olla samaa sarjaa. Haha, ihania muistoja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah oho aika jännä! :D Juu ja piti olla niitä geelikyniäki jokasessa sateenkaaren värissä.. :D

      Poista
  2. haha repesin 10 kohalle :D hevinörtti..huoh!-_- :D entäs kirsi tonnikala tai marimekonpöytäliina xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep xD Niin nekii! Ja mitähä niitä kaikkia ees oli.. :D

      Poista