lauantai 23. marraskuuta 2013

Christmas wishes

Christmas



 Edelleenkin tän synkän aikakauden aikana on vaikee toteuttaa postauksia omista kuvista, joten tää postaus sopi tähän päivään kun nyrkki silmään.

Tässä siis kokoelma mun joululahjatoiveista. Tiedän, että noita kalliimpia en tule varmasti saamaan, mutta saahan sitä aina haaveilla :-D Peruslahjat, mitä tulen varmasti tänäkin vuonna saamaan on suklaa ja meikit. Toivottavasti suklaata ei tule liikaa! Muistuttelen kyllä aina kaikille, että ei sitä suklaata sitten ihan mielin määrin. Oon muuten ähkyssä seuraavat kaks kuukautta :D Uudet meikit ovat aina tervetulleita, koska niitä tulee käytettyä ahkerasti, kuten myös kaikki muukin kosmetiikka kelpaa. Toi Applen Macbook Air olis ihan unelma! ♥ Kuten myös uusi 46" SMART LED 3D TV ois parempi ku hyvä. Ostettiinhan me se isompi TV-tasokin ihan sitä varten ;) Haluaisin myös saada tohon Samsungin kameraan zoom-objektiivin. Meinaa olla lähikuvaus hieman hankalaa tolla nykysellä objektiivilla. Kynsilakkoja mulla tiedetysti on todella suppeasti, joten ei olisi pahitteeksi saada täydennystä. Victoria's Secretin KAIKKI mahdolliset tuotteet ovat täydellinen lahja mulle millon vain ♥ Kuten vaikkapa alusvaatteita, tuoksuja, meikkejä, bikineitä, asusteita.. ihan mitä vaan! Michael Kors on toinen mun suuri himotus ♥ Valkoinen Michael Kors Jet Set Small Saffiano Travel Tote ois toiveissa. Kuten myös tuo Michael Kors Oversized Golden Stainless Steel Lexington Three-Hand kello. Oon jostakin syystä tykästynyt tollaseen kelloon, missä kellotaulu on musta o.O Aiemmin en tykännyt yhtään, mutta nyt kiehtois kovasti hommata tollanen! Tollasta kun ei olis kovin monella muulla :) Oon tykästynyt tollasiin Urbanears kuulokkeisiin Nellyn sivuja selatessani. Erityisesti kyllä haluisin ehkä sellaset jännän siniset, mutta kyllä noikin kelpais. Tietysti kaiken maailman lahjakortit passaa esim. vaateliikkeisiin, kampaajalle ymym. Rahakin on aina hyvä lahja! Sitä kun ei tule olemaan koskaan liikaa :-D

Mitäs joululahjatoiveita teillä on? Löytyykö samoja? :)

6 kommenttia:

  1. Hirmu kivoja toiveita sulla! :) Mäkin haaveilen Michael Korsin laukusta! Taitaa vaan mennä siihen, että käyn sen itse omilla rahoillani kotiuttamassa... :D On sen verran kallis kuitenkin ihan vaan joululahjaksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! niin on, mutta jospa saisin jotain näistä itse itselleni hommattua joululahjaks ;D Michael Korsin laukut on ihan parhaita kyllä:)

      Poista
  2. Ihania toiveita <3 Samalta näyttää, kun mun lista ja ah nuo kaikki kyllä kelpaisi mulle!! :)

    VastaaPoista
  3. Oii, mulla on samaisen mallin MK omalla listalla, ihan täydellisyys<3 Oletpas ihania muitaki juttuja löytänyt :3 Itse postasin kanssa näistä joululahjatoiveista, enkä kyllä kyllästy kattelemaan muitten postauksia. Ihania ideoita ja paljon inspistä saa näistä =))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep niinpä! <3 pitääpäs käydä kurkkaa sun postaus :)

      Poista