keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Working

Heips! En täällä aiemmin ole ottanutkaan puheeksi asiaa, mutta tosiaan aloitin nyt tällä viikolla työt päiväkodissa TE-toimiston kautta. Alustavasti työt on sovittu jatkumaan vuoden vaihteeseen asti, mutta saa nähdä saanko "oikeita" töitä jo ennen sitä. Päivät meneekin sitten siellä lasten kanssa, joten bloggaaminen saattaa nyt jäädä hieman vähemmälle. Tai ainakin valokuvaaminen.

Kiinnostaisko teitä tietää tarkemmin millasia mun työpäivät päiväkodilla on? Halusin päästä kokeilemaan millaista on työskennellä päiväkodissa, kun mulla ei vielä siitä kokemusta ollut ja olen mietiskellyt lastenhoitajan ammattia yhtenä vaihtoehtona. Tässä parissa päivässä olen jo saanut melko hyvän kuvan päiväkodissa työskentelystä. Tää on kyllä ollut todella hyödyllistä, koska nyt alkaa vähän selkiytymään mun tulevaisuudensuunnitelmat ainakin sen verta, että ei toi homma ookkaan ehkä se mun "unelmaduuni" :--D Nyt on sit ainakin yksi vaihtoehto vähemmän jes! En tiiä.. joku siellä ei vaan nappaa niin paljon mitä olisin luullut. Ei se huonoa hommaa ole, mukavaa kyllä, mutta ei siltikään oo se sellanen mun kutsumusammatti. Harmi :/ 

Välillä meinaa hermot mennä täysin niiden joidenkin pikkupoikien kanssa huhhuh.. Mun ryhmässä on siis sellasia 4- 6-vuotiaita tyttöjä ja poikia. Tytöt kyllä osaa käyttäytyä ja totella hyvin, ei oo mitään ongelmaa ollut, mutta ne pojat.. asdfghj. Onneksi ne eivät kuitenkaan koko aikaa sentään ole täysin rasavillejä hujeltajia. Mm. tänään olin aika awww-fiiliksissä kun yks pikkupoika tuli ihan yhtäkkiä mua halaamaan ja sano "mä tykkään susta" ♥ voooooii onko mitään sulosempaa? Miksei vanhemmallakin iällä voitais olla yhtä suorasanaisia? :D Sitten toinen pikkupoika vaan sanoi ettei se ole koskaan nähnyt toista näin hienoa naista.. :DD Hahaha vähän jos repesin sille. Osaa ne lapset kyllä olla niin lutusia aina välistä :3


Että joo tällasta tänne. Mukavaa iltaa ja päivän jatkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti