keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Apple Macbook Air


Aijjai on kyllä ollut tänä jouluna hurjan monta syytä onneen! Sain/saimme lahjaksi kaikkea, mitä olemme vain pienessä hassussa mielessämme toivoneet. En todellakaan olisi voinut uskoa, että oikeasti saisin hommattua itselleni jo tänä vuonna kauan himoitsemani Applen koneen. Nyt se sit on vihdoin mun! Enkä olisi ikinä uskonut, että ihanat läheiset olisivat hommanneet meille yhteiseksi lahjaksi mm. uuden Sonyn SMART TV:n ja muuta kivaa, mistä olemme aina vain haaveilleet. Toi uusi TV tuli oikeasti täysin yllätyksenä meille molemmille!

Mutta nyt siihen olennaiseen asiaan; Sain sitten idean hommata itselleni Applen Macbook Air- läppärin ja olen tooodella tyytyväinen koneeseen, mitä nyt olen tätä ehtinyt jo käyttää. Erityisesti tää näytön tarkkuus yllätti täysin. Kuvat näyttää tuplasti paremmilta ja tarkemmilta macin näytöltä katsoessa :o Vähän on ollut totuttelua ja opettelua uuden käyttöjärjestelmän kanssa, mutta onneksi tää ei olekaan niin kovin hankala. Kaikin puolin ihan superhieno ja mahtava tietokone! Tää on ainakin ihan älyttömän ohut ja kevyt, tosiaan melkein kuin ilmaa :D Ei oo mitään valitettavaa ;) On se Apple vaan paras 

10 kommenttia:

  1. oo, tuo oisi unelma :3

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    Jouluinenjoululahjapostaus tehty tänään! :)

    VastaaPoista
  2. eivittu mikä hemmoteltu akka oot :D mut mikäs siinä jos on syntyny kultalusikka perseessä eikä tarvii ite tehä elämän eteen mitään;) ja ei en ole kateellinen :D mieluummin painan duunii ja ansaitsen hankkimani asiat kun että eläisin jonkun siivellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. edelleenkin; ihan itse olen tuon koneen ostanut omilla rahoillani kun olen nyt sattunut säästämään tässä samalla töissä käydessäni. Kuka sano, että minä en kävis töissä? Töissä oon kyllä käynyt kokopäiväisesti. Älä siis soita suutasi asioista, joista et tiedä yhtään mitään.

      Poista
  3. Aika näpsäkkä ois tännekin tollanen kone :) Miellyttää kyllä silmääkin hyvin ;)

    http://mdnepa.123kotisivu.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi ja kivoja Lontoo postauksia :) Jäin seurailemaan.

    http://anenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ihana blogi ja sun banneri on aivan mahtava! :):):)

    roosaran.blogspot.fi

    VastaaPoista