maanantai 23. joulukuuta 2013

Lontoon ostokset

Dopeness pipo - JD / London pipo - joku katuliike, 10£

Kiilakorkokengät - joku katuliike, 30£

Toppi ja villapaita - Forever21

Tummansiniset pillifarkut - Primark, 11£ / Mustat pillifarkut - Forever21, 7£

Punaiset rintsikat - Victoria's Secret n.45£ / keltaiset - Forever21 n. 8£

Paljon alaosia - Victoria's Secret + yhdet Primark

2-in-1 pesu/kuorintageeli ja vaniljainen kimalletuoksusuihke - Victoria's Secret

Babylips huulivoiteet - Superdrug

MUA meikkivoide ja puuteri - Superdrug, 3-5£/kpl

Meikkisieniä - Primark, 1£ / Puuterivippoja - Superdrug / Kuorintakäsineet - Forever21

Paljon sukkia - Primark, 4£

3D-manikyyri - Primark, 2,50£

Siinäpä taisi nyt olla ihan kaikki mun Lontoon ostokset. Nyt on Lontoo reissukin sit taputeltu blogin puolella täysin loppuun asti näiden viimeisten ostosten esittelyn myötä :) Mitään suurta ei tullut Michael Korsin laukun ja kellon lisäksi ostettua. Rahat meni sinne hiienosti, ja vielä hienommin meni säästötilinkin rahat, kun kävin vielä tän kaiken lisäksi ostamassa Gigantista mulle uuden läppärin. Instagramista näkee, et minkä ;) Minä, jos kuka oon nyt hommannut itselleni paaljon mieleisiäni joululahjoja. Suuri kiitos myös äitille joulurahasta<3  Pitäähän sitä itseään hemmotella ja nyt voiskin sitten olla vaikka seuraavat puoli vuotta ostelematta mitään! Rahan menoa ei kyllä tosiaankaan ole voinut estää :-D 

En ole varmaankaan ikinä pelkästään parin viikon aikana käyttänyt rahaa näin paljon mitä nyt. Sitä kun on tottunut olemaan niin köyhä ja pihi, niin olihan tuo jo aikakin vähän tuhlailla joulun kunniaksi :-)

Ihanaa joulua kaikille! Mulla alkoi juuri tänään viikonmittainen joululoma <3 Mitäs suunnitelmia teillä on jouluksi? Ja mitäs piditte näistä ostoksista?

Nyt vois suunnata tonne kauheeseen jouluruuhkaan ostelemaan vielä viimeisiä juttuja muiden tuhansien mattimyöhästen sekaan -->


8 kommenttia:

  1. voi että miten ihania juttuja oot ostanut, kelpuuttaisin itsellenikin noista vaikka kuinka monta! varsinkin holy chic -neule on upea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhii kiitoksia! :3 joo se on kyllä ihana, tälläkin hetkellä päällä <3

      Poista
  2. Mä kyl ootan et sulleki iskee joskus oikee elämä etees, että ei äiti ja oma poikaystävä osta kaikkee ja anna helvetisti rahaa. Kannattas miettiä muutenki tota ammatinvalintaa sun muuta tulevaisuuteen liittyvää, inhottaa tommonen lusmuilu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mitä hemmettiä :o minä ihan itse omista rahoistani maksoin koko lontoo reissun ja ostokset ja lähes kokonaan tuon tietokoneenkin. äiti joululahjaksi antoi rahaa niiin ehkä 1/5 osan tavallaan äiti "maksoi" koneesta. Ja oon kyllä ihan töissä ollut koko ajan.. mulla on työsopimuksessa sovittu että olis vaan 4h työpäiviä mutta oon ollut joka päivä vähintään sen 7h töissä että ei tosiaan tässä olla vaan lusmuiltu. Töissä käyn ja töitä teen niiiiiiiiin paljon kun vain mahdollista. Että jos joku tässä sanoo että oon vaan lusmuillu nii ei tiiä kyllä asioista yhtään mitään. Pidä huoli vaan omista lusmuiluistas :--)

      Poista
  3. Ihania ostoksia! :-) Tykkään sun blogista muutenkin!
    http://amandaandville.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Aa aivan ihanat noi pipot!! Muutenkin tää sun blogi on ihana ja hienoja kuvia :)

    http://sonjayourway.blogspot.fi/

    VastaaPoista