torstai 9. tammikuuta 2014

But you say you're just a friend


Teittekö te tänä vuonna mitään uuden vuoden lupauksia taikka tavoitteita tai muuta vastaavaa?
Ite en oo oikeastaan koskaan tehnyt uuden vuoden lupauksia. Mulla ei vaan oo tapana lupailla asioita, joita en välttämättä tulekaan pitämään täydellisesti loppuun asti. Sen takia on helpompaa olla lupailematta yhtään mitään :D

Nyt oon kuitenkin aatellut näin hieman jälkeenpäin tehdä pari suht. helposti toteutettavaa tavoitetta ja tässä ne tulee!

Ollaan tässä Maran kanssa suunniteltu tovi yhtä yhteistä hankintaa (ei, se ei ole vauva xD). Aateltiin ostaa rummut! Tosin ihan "vaan" sähkörummut tällein vähän naapureitakin ajatellen. Siinäpä ois sitten mullekin täysin uusi ja ihan erilainen harrastus, jos opettelisin edes vähän soittamaan rumpuja. Mun musikaalinen puoli kun oikeesti on niin olematon, että siinä on ainakin haastetta. Saa nähdä kuinka kauan mua se homma kiinnostaa, mutta ainakin jos muutaman erilaisen kompin osaisin soittaa ongelmitta :D

 Yritän saada aikaiseksi selvittää vähän enemmän mun tulevaisuuden suunnitelmiani, mitä haluan jatkossa tehdä; lähdenkö opiskelemaan, jäänkö töihin vai mitä?

Opettelen kirjoittamaan ja puhumaan englantia enemmän kuin mitä nyt tällä hetkellä osaan (tai siis muistan yläasteajoista..) Kaikki nekin taidot täysin ruostuneet, kun ei ole opiskellut :(

Pitäskö mun ottaa tavotteeksi se blogivideonkin teko? Jos mä sen nyt edes tämän vuoden aikana saisin kuvattua niin olis ihan jepa :D

Jos mä nyt nämä kaikki toteutan niin voin olla ylpeä itsestäni! Mutta nyt pidemmittä puheitta näin hieman etuajassa erittäin mukavaa ja hauskaa viikonloppua kaikille! ♥

9 kommenttia:

  1. Oisko sulla YHTÄÄN kuvaa missä ei ois blurria ? Ois kiva miltä oikeesti näytät..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon myös aina ihmetelly, miksi käytät blurria? Se saa sut näyttämään huomattavasti ikäistäs nuoremmalta...

      Poista
    2. Oon ottanu KAIKKI kuvat, mukaan lukien myös esim. maisemakuvat, tuotekuvat ymym tolla kameran "blurriasetuksella", koska sillä jostakin syystä kuvat näyttää paljo paremmilta ja tarkemmilta. Ainakin kameran näytöllä esim. manuaalilla tai jollaki muulla asetuksella ne kuvat näyttää jotenki oudoilta? pitäs kyllä ottaa selvää mikä niissä mättää :s mut sillä asetuksella on vaa tullu parhaat kuvat ja oon nyt tottunu käyttämään pelkästää sitä :D Pitää vaikka nyt vkoloppuna kokeilla niitä muita asetuksia ja kattoo miltä ne näyttää.

      Poista
  2. Suosittelen sulle kyllä ammattikorkeeseen lähtemistä! Tai sitten ihan yliopisto, jos motivaatiota lukemiseen riittää paljon:) Ehkä toista amiska tutkintoo sun ei kannata lähtee tekemään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää okeeii :D sitä just oon miettiny että perus amiska vai amk..

      Poista
    2. Ei toisesta amiskatutkinnosta ole mitään hyötyä! Kannattaa sun omaan alaan liittyvä korkeakoulututkinto hommata, niin saisit sitten parempaa palkkaakin tulevaisuudessa töissää:) Tai jos hoito ala kiinnostaa, niin ehkä lähihoitaja ja sitten amk:ssa sairaanhoitaja tms. Hehe, sori kun tulen neuvomaan:D

      Poista
    3. juu ei se mitään :D hyvä vaan saada muilta vinkkejä/mielipiteitä :D

      Poista
  3. Oletpas nätti! :) Tuo neule on ihana!

    VastaaPoista