maanantai 17. helmikuuta 2014

I'm in love

kuvat: weheartit
Uijui! Arvaattekos mihin tää tyttö suuntaa toukokuussa? New Yorkiin viikoksi ♥ New York on ollu yks mun pitkäaikaisista unelmistani ja nyt tänä vuonna pääsen matkustamaan sinne. Voiko enää paljoa onnellisempi ihminen olla? :3 Ihanaaihanaaihanaa♥

Nyt odotan kevättä vielä kaksinverroin enemmän ja entistäkin innokkaampana. Ihan kuin en jo muutenkin olisi innoissani kevään ja kesän tulosta, niin vielä tämäkin :D

Meidän matkustusajankohta on 20-26.5. Keväinen (tai no kesäinen) New York on varmasti ihailtavan kaunis nähdä omin silmin. Huh sitä shoppailun määrää! Sieltä varmasti löytää KAIKEN mahdollisen, ja mahdottomankin. Tietty kaikki perusnähtävyydet on tsekattava! Olisikos teillä antaa mitään matkavinkkejä Nykkiin? Nyt kertokaa kaikki mahdollinen tieto ja matkakokemuksia, jotka siellä olette jo päässeet käymään! Kiitos jo etukäteen :)

Ja tiedoksi teille joillekin anonyymeille, että ihan omilla rahoilla olen jokaikisen sentin matkastani maksanut :)

21 kommenttia:

  1. Olen lähdössä omenaan itsekin ja voin sanoa, että kaikki on todella kallista. Halpaakin tosin löytyy, mutta Manhattan ei ole opiskelijoiden shoppailuparatiisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! :) Juu varmasti on kallista, mutta malttaa vaan olla ostamatta kaikkea kivaa mitä vastaan tulee :D

      Poista
  2. aaa kuin ihanaa nyt tämä tyttö on puolestaan kateudesta vihreänä ! New York <3
    http://juuustloooveeeit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii, oon kyllä oottanu tätä matkaa ja sen toteutumista ku kuuta nousevaa! :3

      Poista
  3. Missä ihmeessä sä oikeen kasvat -> ketä sulle syytää tota rahaa? Kun kattoo sun joululahjoi, "pientä" ystäänpäivälahjaa ja matkisteluu, huhhuh -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. työnantaja se syytää ne rahat :--D Osaan vaan olla todella säästeliäs, joten sitä rahaa jää tällaseen kaikkeen kivaan :) esim mulla ei mee ruokaan rahaa paljo mitään. mulla ei oo autoo mistä maksaa, juhlimaan kun lähen niin käytän baarissakin rahaa ehkä sen 0-10€, yleensä 0€. en käytä rahaa kalliisiin hiustenpidennyksiin, ripsenpidennyksiin, ripsihuoltoihin, kampaamoihin jnejne. Kummasti sitä rahaa vaan jää kun kattoo mihin sitä pistää :)

      Poista
    2. Mä ihan ihmettelen, että mihin nämä muiden raha-asioista huolehtivat oikein laittaa rahansa... :D Mulle tulee usein samanlaisia kommentteja ja se on oikeesti ärsyttävää. Oon siis ite myös säästeliäs samoissa jutuissa kuin sä. :) Mutta hei pitäkää hauskaa! Pakko myöntää, että oon kyllä vähän kateellinen! :D Ja ollaan muuten samoihin aikoihin reissussa, me lähetään nimittäin Saksaan 16. - 24.5 muistaakseni. :)

      Poista
    3. Haha niinpä :D Juu ja se pistää ärsyttämään, että jotkut oikeesti luulee, että oon joku täysin piloille lellitty, joka vaan makaa päivät pitkät kotona eikä tee mitään minkään asian eteen ja äiti ja poikaystävä maksaa kaiken. Asiat kun ei todellakaan ole niin! Ei pitäis kyllä mistään raha-asioista puhua täällä blogin puolella. Pitää vaan aina täsmentää, että EI ole kenenkään muun kuin minun maksama juttu :D Noniin kiva! Pitkäkää tekin hauskaa :D

      Poista
    4. Tää on niiin tuttua.. Monet ei esimerkiksi ajattele paljonko tupakkaan ja viinaan menee rahaa jo yhden viikonlopun aikana. Mää laitan sen kaiken matkoihin ja laukkuihin ja sitten tulee kommenttia että pappa betalar.. Mää kuulen jo ihan tutuilta että miten mulla on varaa. Mutta elämähän on valintoja täynnä ;p

      Nomi

      Poista
    5. jep, mulla sama! juurikin matkoihin ja laukkuihin satsaan. Ainiin tosiaan se tupakointiki joo pidemmän päälle todella kallista, että siinäkin säästää piitkän pennin ku ei tupakoi ;) ja tiiän monia joilla menee baariin illassa se 100-200€

      Poista
  4. Ää vooiei ihanaa mäkin tahon mukaan :-D! Ja hei tosi ihana banneri ja blogin nimi! Noi edellisen postauksen kuvat oli kivan laadukkaita ja aivan huikeen ihana mekko!

    http://mari-janita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. oii mäki haluun! on kyl yks munki unelmista päästä nykiin, ois vaan niin parhautta! :> ja en ois uskonu heti et oot parikymppinen!

    http://uptm-sini.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! :) haha joo kaikki sanoo, että näytän nuorelta ja oon sitä mieltä itsekin :D Mutta mun mielestä vaan parempi näyttää ikäistään nuoremmalta kuin vanhemmalta :D

      Poista
  6. Kannattaa ostaa New Yorkissa sellanen citypass, jolla pääsee kaikkiin pakollisin nähtävyyksiin. Itsessään toi passikin maksaa muistaakseni jotain 100 dollaria, mutta ei tarvitse jonottaa paikanpäällä lippuja. Esimerkiksi Empire State Buildingiin voi joutua jonottamaan tunteja. Tolla pääsee myös ihan oikealle risteilylle tsekkaamaan Vapauden patsaan eikä tarvi mennä sillä ilmaisella lautalla jossa on miljoona muutakin ihmistä.

    Ja vaikka ei tota passia ostaskaan niin kannattaa kaikki liput ostaa etukäteen niin monesti pääsee jonon ohi! :)

    Nomi

    VastaaPoista
  7. OTA MINUT MUKAAN JOOKOS? oi olen kuolla kateudesta ♥

    http://nowhigherthanever.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Oi! Pakko myöntää nyt, että oon kyllä kade sulle:D Ois itekkin niin siistiä päästä! Ja ei ihme, että sulla jää rahaa matkusteluu ja shoppailuun kun käyt töissä. Samanlailla kun monen nuoren vanhemmat, mutta sitä vanhempien matkustelua ei kuitenkaan ihmetellä ikinä:D Itsekkin sitten joskus on kun sen verran ylimääräistä, että paikan päälläkin jotain voisi tehdä ja ostella:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jeps :D Nii eipä sitä esim opiskelijana ja niillä surkeen pienillä opintotuilla paljoa matkustella eikä shoppailla. Nyt kun käy töissä ja jopa on niitä töitä niin pitää nyt nauttia sen suomista eduista :D

      Poista