sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

10 random things

Tässä muutamia täysin randomeita ja ehkä vähän outojakin faktoja minusta :D Löytyykö mitään samankaltaista asiaa keneltäkään?

1. Oon hulluna Fitness Yoghurt -muropaketin niihin jugurttipäällysteisiin muroihin. Mun on vaan aina ihan pakko heti kaupasta tultuani aukoa se muropaketti ja syödä ne valkoset sieltä pois. Siis ainahan on tarkotus ottaa vain pari, mutta tulee yleensä syötyä kaikki kerralla :-D Ne on vaan niin hyviä! Ja ärsyttää, jos tulee sellanen pakkaus missä niitä on ihan liian vähän :(

2. Olin pienenä innokas lintubongari xD Äiti osti mulle sellasen kunnon lintukirjankin, missä esiteltiin kaikki Suomen linnut ja sieltä löyty kyllä kaikki mahdollinen informaatio siipivälin mitoista ääntelytapaan. Se opaskirja tuli kovaan käyttöön ja yritin bongailla mahdollisimman monta erilaista peipposta ja tinttiä meidän kotipihasta :-D

3. Rakastuin totaalisesti yhteen Maran ex-autoon! "Ilgee" gti golffi♥ (sen rekkari oli ILG, siitä nimi :D) Ikävöin sitä autoa silloin tällöin vieläkin. Mua oikeesti harmitti ihan vietävästi ja tuli tippa linssiin, kun Mara sen meni myymään ja uusi omistaja ajoi sen pois pihasta lopullisesti, nyyh :(( Hassua, sillä se on AUTO, se ei ollu minun, enkä koskaan edes ajanut sillä :D Silti tykästyin siihen niiiiiiin paljon♥ Se sekä näytti että kuulostikin hyvältä. Sitä ei todellakaan olis kannattanu myydä, hyvä auto oli. Kaikenlaiseen sitä voikin rakastua :--D

  4. Olin pienempänä tosi kova Leijonakuningas-fani. Kaikki ne Leijonakuninkaat oli mun ehottomia lempparileffoja♥ Muistan, kun mäkkärissä joskus sai niitä "röhkiviä" leijonakuningasleluja Happy mealin mukana ja olin ihan onnesta soikeana ja halusin saada ne kaikki hahmot :D ja haluan edelleenkin.

5. Oon todella laiska vaihtelee puhelimeen uusia soittoääniä. Joskus aikoinaan mulla oli Jason Derulon - In My Head soittoäänenä varmaan oikeesti pari vuotta. Kaikki tuli aina ihan hulluks ku joku laitto mulle viestiä/soitti kun AINA se sama biisi alkaa soimaan. Ei huvittanu sit sitä biisiä kuunnella ihan hetkeen. Stuck in my head..

6. Mulla on välillä vieläkin vähän huono itsetunto, onneksi ei kuitenkaan usein. Olin vaan silloin joskus kauan ennen tyyliin se ei-halutuin ja huomaamattomin kaikista. Onneksi nykyään asiat ovat kääntyneet täysin päinvastoin ja oon niin ilonen ja onnellinen, että mun elämä on nykyään niin paaaljon paljon parempaa ja on nää kaikki upeet ihmiset :3 Pitää vaan aina muistaa, että ei ole mitään syytä potea huonoa itsetuntoa tai epävarmuutta. Edelleenkin joskus kaikki kehut ja huomio häkellyttää, että täh miks minua kehutaan, oikeesti? Kaikenlainen positiivinen huomio keneltä tahansa saa aina hyvälle mielelle :)

7.  Oon ihan surkee nielemään lääkkeitä (tabletteja). Esimerkiksi yhen buranan ottamiseenkin saattaa mennä se puol litraa vettä ennenkun saan buranan nielastua kurkusta alas (ja tän takia mulla pitää olla aina joku kunnon tuoppi vesilasina lääkkeen ottoa varten) :D En tiiä miten semmonen niin simppeli juttu voi ees olla niin vaikeeta. Mulla se tabletti tuppaa vaan jäämään tohon kielen päälle pyörimään eikä se siitä mene alas vaikka kuinka litkin sitä vettä. Taitolaji sekin.

  8. Muutin pois kotoa heti peruskoulun loputtua. Ei sillä, etteikö olisi ollut ihan mukava kotona asua, vaan sillä että se oli vaan niin kaukana kaikesta. Opiskelujen takia oli pakko muuttaa heti kuin mahdollista. Ja olihan se ihan hyvä jo siinä iässä opetella elämään omillaan :)

9. Mulle tarttuu tosi helposti muilta kaikki hokemat, sanonnat ja puhetyylit. Nytkin mm. Senjalta on vähän päässy toi sen puhetyyli/murre tarttumaan muhunkin. Mie ja sie tulee monesti sanottua ihan vahingossakin :D

10. Inhoon käsitöitä. Se taisi olla oikeestaan peruskoulussa mun huonoin oppiaine. En vaan ymmärrä miten jotkut (nuoret) voi ihan omasta halustaan neuloa esim. sukkia ajankulukseen ja vielä pitää siitä? :D Tylsää ja puuduttavaa hommaa. 

Mitäs piditte postauksesta? :)

4 kommenttia:

  1. Haha, mäkin tykkään syödä ne jogurttiset murot sieltä seasta ja annan loput sit aina Teemulle! :D Ja mulla on myös sama tuo itsetuntojuttu.. Tuntuu esimerkiks ihan oudolle sillon kun blogissa jotkut tulee kehumaan, kun ei oo tottunu semmoseen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa no hyvä en oo ainut :D voiku ois sellanen muropaketti missä ne kaikki olis niitä jugurttipäällysteisiä :3 Niinpä, ja sama esim. baarissa, jos joku tulee kehumaan :D

      Poista
  2. Mie sie murre on kyllä parhautta! teverisin Lappeenrantalainen. :D Saan kuulla siitä täällä pk-seudulla monesti, että etpä taida olla ihan paikkakuntalainen, kun tuommonen murre? No enpä ole :) Ja ylpee siitä! Murteet on kivoi. Ja sanonnat. Ja tyylit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no sen ymmärtää kun oot vielä sieltä kotosinkin, missä niin puhutaan, mutta minä oon savosta ja silti pukkaa nuo miet ja siet pahasti pinnalle! :--D Mutta joo murteet ja nää muut on kyllä kivoja ;)

      Poista