lauantai 8. maaliskuuta 2014

Ihanaa päivää naiset!



Ihanaa naistenpäivää teille kaikille ihanille naisille siellä ruudun toisella puolen! ♥ Viettäkää mukava päivä ja olkaa onnellisia siitä, että ootte kauniimman sukupuolen edustajia ;)

Mun päivä on lähtenyt rennosti ja mukavasti käyntiin. Aurinkokin jopa alkoi pilkottaa tuolta harmaan ja synkän taivaan uumenista. Laittauduin kaikessa rauhassa musiikkia kuunnellen, jonka jälkeen sainkin tän Versacen ihanan pinkin unelmatuoksun lahjaksi. Love it ♥ Tänään myöhemmin olisi tarkoitus lähteä käymään äidin luona pitkästä aikaa ja huomenna sitten juhlistamaan ystäväni ja hänen esikoisensa synttäreitä heidän luokseen. Tänne kuuluu siis oikein hyvää, toivottavasti sinnekin.

Oon tässä toiminut nyt parina päivänä jonakin parturikampaajana kun eilen oli Kristiinan uusien teippipidennyksien laittoa ja tänään olisi vielä ennen lähtöä Senjan hiusten leikkausta. Hulluja nää tytöt kun antavat mun käsiin tällaset hommat! :D Minä kun en mikään hiusalan ammattilainen edes ole, mutta pitäs varmaan pistää kohta jo pystyyn sivutyönä joku oma kampaamo, että eikun tänne vaan kaikki! :-D

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi sulla! Liityin lukijaksi! :)

    http://tonightismagical.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  2. Mä sain ton Versacen Bright Crystal originaalin hajuveden murulta lahjaksi & ai että on kyllä hyvää♥ Aivan ihana toi pullo! Oon testannut tota versiota myös ja siitäkin tykkäsin kovasti.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kun kiva! :) juu se originaaliki on tosi ihanan tuoksunen, mutta toi oli vielä vähä enemmän sellanen mun tyylinen tuoksu :3

      Poista
  3. tiiätkö onko tuo samaa hintaluokkaa mitä se original bright crystal? :) oon pitkää haaveillu et pitäs ostaa nää kaikki !:D ja hei jos jaksat nii käy tsekkaamassa mun uusi blogi :) http://onmywayveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm en oo ihan varma mut kaippa ne aika samaa hintaluokkaa on? :D toi saattaa ehkä olla aavistuksen kalliimpi? :D juu käyn tsekkaa!

      Poista