torstai 10. huhtikuuta 2014

What's on my iPhone?


Heips! Pitäskö mun raottaa hieman mun rakkaan puhelimeni sisältöä teille? Veikkaan kylläkin, että kaikki käyttämäni sovellukset taitavat olla jo tuttuja teille kaikille :D

Mulla on kolme sivullista noita sovelluksia tällä hetkellä iPhonessani, mutta tuota joo.. käytän niistä aktiivisesti vain muutamaa. Taitaa olla aika perus kaikilla? Ihan ehdottomimmat ja pakollisimmat sovellukset ovat tietenkin Facebook, Facebookin messenger, Whatsapp, Instagram ja We Heart It ♥

Facebook tietenkin siksi, että pysyis ajan tasalla ihmisten ja maailman menosta ylipäätään. Facebook messengerin kautta tulee juteltua sellasten kanssa, joiden kanssa nyt ei vaan whatsapis juttele, eli sellaset vähän randomimmat siis :D Whatsapp toimii kovassa käytössä ja itse asiassa kaikki yhteydenotto toimiikin tätä kautta. Instagramiin oon hullaantunut melkosesti, että sinne tulee kyllä päiviteltyä milloin mitäkin kuvia suht. tiuhaan tahtiin. We Heart Itissä kuluu heelposti tunti jos toinenkin ihan silmänräpäyksessä! Välillä (lue: todella usein) on kiva vain ajankulukseen selailla ihania ja inspiroivia kuvia ja osuvia tekstejä.


Näiden lisäksi hyödyllisinä sovelluksina ovat toimineet mm. Kääntäjä, josta voi helposti ja nopeasti tsekata milloin minkäkin ulkomaankielisen sanan, mikä jää askarruttamaan mieltä. Shazamia käytän silloin, kun haluan tietää jonkun mulle tuntemattoman biisin nimen äkkiä. Todella kätevä, jos esim.kaupassa ostoksilla ollessa tulee hyvä biisi taikka baarissa tai missä tahansa! Paras puhelimelle ilmaiseksi ladattava kuvanmuokkaussovellus on mielestäni PixlrExpress+. Muokkausmahdollisuudet tolla on laajat. Eipä sellasta muokkausta edes tarvii, mitä ei tolla sovelluksella pystyisi muokkaamaan. IMDb:stä tulee tsekattua uunituoreimmat leffojen trailerit yms. Tietää mikä leffa on katsomisen arvoinen ja mikä ei ;) Bitstrips on ihan hauska sovellus myöskin. Siellä voi tehdä itsestään tavallaan sellasia sarjakuvamaisia kuvia teksteillä tai ilman. Hankala selittää, mut kannattaa katsoa. Sinne tulee päivittäin uusia kuvia. Niille on kyllä saanut aina nauraa, kun ovat olleet sen verran osuvia joskus :D


Pitäs kyllä vähän siivota tota puhelinta, koska loppujen lopuksi mulla on ihan kauheena sellasia täysin tyhjänpäiväisiä sovelluksia. Ei sitä sälää tarviis olla noinkaan paljoa. Sitä aina vaan aattelee, että ehkä mä JOSKUS tulen sitä ja sitä käyttämään.

Olisko teillä ehdottaa tai suositella mitään kivaa puhelinsovellusta, mikä kannattaisi ehdottomasti ladata? :)

Btw hei pistäkääs vielä vähän lisää kuvaehdotuksia TÄNNE!

Myöskin uusia postausehdotuksia otetaan ilomielin vastaan. Ehdotelkaa vain niin saisin minäkin eloa tänne blogin puolelle :D Asukuvatkin täysin jääneet, hups..

2 kommenttia:

  1. Mä oon ihan koukussa Pinterestiin... :D Mutta mä en todellakaan vois elää enää ilman Whatsuppia! Kun tulis kalliiks normaaleilla viesteillä lähetellä semmosia "turhempi" juttuja kavereiden kanssa ja ne ryhmäkeskustelut on siinä hyvä juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite olin aluks koukussa pinterestiin mut se innostus sit lopahti melkein heti.. :D Juu toi whatsapp on varmaan maailman paras keksintö! :D

      Poista