tiistai 26. elokuuta 2014

Autumn must haves

Syksy iski taas kerran yllättäen ja on aika kaivaa vaatekaapin pohjilta vähän lämpimämpää päällepantavaa shortsien, sandaaleiden ja toppien tilalle. Neuleet ja takit ovat ainakin jo täällä päässä päässeet kovaan käyttöön. Mites siellä? Kokosin pari kollaasia minun tämän hetken ns. "Must have"-hankinnoista. Löytyykö teiltä samoja vaiko jotain aivan muuta?

skirts



Hameet
Oon ihan surkea mekkojen ja hameiden käyttäjä, kuten kaikki minut tuntevat varmasti ovat huomanneet. Jostakin syystä oon silti viime aikoina tykästynyt kovasti tollasiin kellohameisiin, outoa? Yleensä en tykkää yhtään tuon mallisista mutta niin; never say never :D Erityisesti musta nahkainen hame himottaisi kovasti. Ei vaan ole sattunut tulemaan missään vastaan. Onko kellään tietoa mistä kenties löytäisi?


W



V-aukkoiset neuleet
Ja neuleet ylipäätänsäkin ovat kovaa huutoa joka syksy. Niitä ei vaan koskaan voi olla liikaa! Musta tuntuu, että joku syö mun kaapista kaikki neuleet, koska joka syksy kaappia penkoessa ei sieltä löydy kuin max. 2 neulepaitaa. Vaikka joka syksyhän niitä tulee ostettua vähintään muutama. Sama homma taitaa olla myös edessä tänä syksynä. Missäköhän lie sitten ne kaikki vanhat neuleet.. who knows. Tänä syksynä eniten houkuttelee V:n muotoisella kaula-aukolla varustetut lämpimät neuleet. Nätti, klassinen ja tyylikäs malli.

grey



Meleerattu harmaa/musta
Meleerattuihin väreihin oon ollut koukussa jo jonkin aikaa, mutta varsinkin näin syksyn tullen toi väritys miellyttää silmää entisestään. Mistä tietää, että kesä on ohi? No siitä kun kaikkien vaatteiden värimaailma supistuu mustaan, harmaaseen, valkoiseen ja kaikkiin synkkiin väreihin, kuten viininpunaiseen, tummanvihreään, tummansiniseen jne. Tollanen meleerattu harmaa sopii mun mielestä todella hyvin varsinkin tummahiuksisille.

green


Tumma vihreä
Sanokaa mikä väri tuo tarkalleen on?! Ei se minun mielestä turkoosi ole, mutta ei ihan perus vihreäkään.. no mutta kuitenkin, tollanen jännä tummanvihreä on mun mieleen juuri nyt. Koskaan ennen en ole tykännyt ylipäätään mistään vihreästä väristä pätkääkään, joten tääkin on hyvin epätavallinen mieltymys mulle. Yksi paita mulla jo löytyy tummanvihreänä ja tarkoitus olisi kyllä lisää hommata samansävyisiä vaatekappaleita syksylle ja talvelle. Tämäkin väri sopii mun mielestä täydellisesti varsinkin juuri tummille hiuksille. Kaunis, elegantti ja syksyinen väri. Kesällä ei tulisi mieleenkään käyttää mitään ton väristä vaatetta :D


5 kommenttia:

  1. Täällä toinen hameisiin ihastunut! :D Oon siis aina tykänny niistä H&M:n ihonmyötäsistä hameista, mutta nyt tänä syksynä oon ihastunu noihin kellohameisiin. Yhden ihanuuden jo kotiutinkin H&M:n alesta. <3

    Niin ja mullakin takit ja neuleet on olleet jo kovassa käytössä. Ei tuolla muuten enää tarkene! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo iteltä kans löytyy niitä ihonmyötäsiä hameita ( tosin niitäkään tullut käytettyä..) :D Oi vitsi, kiva! Laita heti sit asukuvia siitä hameesta :3

      Poista
    2. Joo laitan asukuvia heti kun keksin mihin ja miten yhdistän sen! :D En oo mikään paras asujen keksijä... :D

      Poista
  2. Jossain vaiheessa hemarilla oli nahkaisia kellohameita, katsoppa sieltä alerekit! :)

    Minun mielestä tuo vihreä väri on "petrooli"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei kiitti vinkistä, pitääpä tsekata :) Yleensä kyllä, jos jotain löytyy niin ne on kooltaan monta kokoa liian isoja :(

      Ja joo hei muuten petroolinvihreä se on! :D Eipä ois itellä muistunut mieleen tosta noin vaan :D

      Poista