lauantai 13. syyskuuta 2014

10 facts

Oon tässä yrittänyt jo jonkin aikaa keksiä itsestäni erilaisia faktoja, mitä muistaakseni en ole vielä koskaan aiemmin maininnut ja nyt sain kuin sainkin lopulta 10 faktaa kasaan. Tässäpä tulee:

Kuvat: Weheartit

1. Mulla on useita ihan omia sanoja, joita ei oikeasti ole olemassakaan. Ja nekin tulee multa ihan vahingossa, kun selitän ja olen sanomassa jotain, mutta ajattelen jotain muuta sanaa kuin mitä olen sanomassa. Siitä hyvästä mulla saattaa usein sekoittua kaksi ihan eri sanaa yhdeksi oudoksi sanarykelmäksi. Siinäpä on sit toisella miettimistä, mitä mahdan tarkoittaa. Pitää monesti itsekin miettiä, että onkohan sitä ja sitä sanaa oikeasti edes olemassa :D Menee vähän senat sakaisin.

2. Kuuntelen musiikkia pääasiassa pelkästään Spotifystä olin sit kotona tai lenkillä. Käytän lähes aina Private Session- tilaa, koska ärsyttää kun ne näkyy kaikille facebookissa ja kaikkialla, että mitä milloinkin kuuntelee :D

3. Oon surkea ruoanlaittaja. Tai no siis laiska ja tylsä. En jaksa varsinkaan itseäni varten tehdä mitään hienoja aterioita. Yleensä mun ateria koostuu jostain makaronista/spagetista/nuudelista ja joko kanasuikaleista taikka jauhelihasta. Kastikkeitakaan ei tuu tehtyä pahemmin. Jonkun toisen kanssa on kyllä kiva laittaa ruokaa ja vähän panostaa siihen :)

4. En voi vastustaa kaupassa vastaantulevia uutuuksia! Varsinkin kaikki uutuusherkut ovat lähes mahdotonta sivuuttaa ja niitä tuleekin sitten lapattua ostoskoriin ihan "vahingossa". Rakastan kokeilla ja maistella kaikkea vasta myyntiin tulleita tuotteita. Krhm viimeksikin lähti mukaan maistiaisiksi uusia Fitness cookies & cream välipalapatukoita (oli hyviä).. ja odotan tällä hetkellä ihan malttamattomana uusia Ben & Jerry's makuja! Voi sitä ilon tunnetta, kun huomaat, että on tullut myyntiin jotain aivan uutta mielenkiintoista karkkia, jäätelöä, keksejä tai muuta vastaavaa. Miten voikaan innostua näin paljon kaikesta uudesta? :--D Muita sielunsiskoja?

5. Juoksulenkillä käydessäni, ajoitan menotahdin sillä hetkellä kuuntelemani biisin mukaan. Juoksemaan lähdetään vasta sitten kun menevä kertosäe alkaa. Sitten kun kertosäe loppuu tai muuten tulee rauhallisempi osio, levähdetään ja kävellään hetki jnejne :D 

6. Mulla on varmaan jonkin sortin keskittymishäiriö :-D Mun on välillä (no aika usein..) todella hankala keskittyä yhteen asiaan kunnolla. Ajatukset harhailee milloin missäkin ja yksinkertaisesti en vain osaa keskittyä. Pätee mm. silloin kun joku keskustelee mun kanssa taikka jos katsotaan jotain tv-sarjaa, leffaa tms. Usein multa menee montakin asiaa ohi esim tv:tä katsellessa, kun ajattelen jotain aivan muuta. Sit en muistakaan ollenkaan mitäs siinä viime jaksossa tapahtuikaan.. Jos joskus oikeesti katson ihan hiljaa ja keskittyneenä jotakin sarjaa, niin muut luulee et mulla EI ole kaikki ookoo, kun jopa keskityn oikeasti siihen mitä teen/katson/kuuntelen :--D

7. Mun on pakko aina heti töistä kämpille tullessa vaihtaa tiukat vaatteet rennompiin. Lökärit/rennot collegeshortsit vaihtuvat samantien päälle koti-ovesta sisälle astuessa. Pelkkä ajatuskin tiukoista pillifarkuista kotona ahistaa.

8. En edelleenkään tykkää yhtään Uggeista! Ja oikeesti vähintään kaikilla on sellaset talvikenkinä. Mun jalassa jos joskus sellaset näkee niin jo on kumma. Tosin never say never, mutta sitten on ainaki maailman kirjat sekasin, jos mun jalassa Uggit nähdään :D En vaan tykkää yhtään niiden ulkonäöstä. Varmasti kylläkin mukavat ja lämpimät jalassa, mutta nouuu.. siihen massatrendiin en halua lähteä mukaan.

9. Oon surkee päässälaskija. Turvaudun aina puhelimen laskimeen laskiessa helppojakin laskuja. Monesti tarkistan joitakin ihan helppoja ja yksinkertaisiakin yhteenlaskuja varmuuden vuoksi, että onhan se nyt varmasti oikein. Esim. 5+6 taikka 2x4, vastaukset kyllä tiedän, mutta SILTI haluan silloin tällöin varmistaa ja katsoa sen myös laskimella, haha :DD Just to be sure.

10. Rakastan tehdä testejä! Oon varmaan tehnyt kaikki mahdolliset netistä suomalaisilta sivuilta löytyvät (mmh ne turhatkin) testit. Monet testit ovat juurikin luokkaa "mikä kasvis olet?" tai "mikä siivousväline olet?". Oikeesti mitä helvettiä? :-D Ei se mun elämään kyllä millään tavalla vaikuta, jos saan tietää olevani perusperuna :D hohhoh.

Löytyykö keneltäkään samoja? Moneenko eri asiaan pystytte samaistumaan?

4 kommenttia:

  1. Spotifyn asetuksista saa kyllä kaikki jaot pois päältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jjoo ei oo vaan jaksanu/muistanu ikinä muokata niitä asetuksia :D Jospa ens kerralla!

      Poista
  2. Haha, mä taas rakastan UGGeja! Oon jo pitkään tyytyny niihin halpisversioihin, mutta haaveissa olis kyllä ostaa ihan aidot. :) Ne on vaan niin ihanan lämpimät ja söpöt! Mutta makuasioitahan nää on. :D

    Ja hei täällä toinen testejä rakastava! Ootsä käyny siellä testimaassa? :D Mä oon tehny sieltä kaikki mahdolliset testit jo... :D Myös kaikki fb:n "Mikä maa olet?" -testit on käyty läpi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo no varmaan 98% kaikista naisista/tytöistä taitaa rakastaa Uggeja.. :D

      Juu ne testimaan kaikki testit on koluttu läpi jo aaaikoja sitten :'D Samoin myös ne fb:n testit ainakin suurin osa. Sais tulla jo lisää testejä kaikkialle:-D

      Poista