keskiviikko 10. syyskuuta 2014

3 Minute Miracle


Tuotearvostelua tulossa pitkästä aikaa! :)

Aiemmin oon toiminut näiden arvosteluiden osalta vähän tyhmästi, kun oon mennyt sanomaan niistä mielipiteeni ihan liian varhaisessa vaiheessa. Lopulliset vaikutukset ja tuotteen toimivuus yleensä kun ei selviä heti ensimmäisillä käyttökerroilla. 

Tällä kertaa teen arvostelun tuotteesta, joka on ollut mulla käytössä jo ainakin reilut puoli vuotta, joten osaan sanoa 100% varmuudella, että tää toimii, ainakin mulla! Kyseessä on siis Aussien 3 Minute Miracle tehohoito, jonka ostin aikoinaan Emotionista hiusteni hemmotteluun. 3 Minute Miracle EI ole tarkoitettu tavallisen hoitoaineen tilalle vaan hoitoaineen jälkeen käytettäväksi. Kuten nimikin sen kertoo, aineen annetaan vaikuttaa hiuksissa noin 3 minuuttia. Tuotteen luvataan antavan hiuksille kiiltoa sekä korjaavan kuivia ja rasittuneita hiuksia tehden niistä helpommin käsiteltävät. 

Mielestäni tehohoito toteutti lupauksensa täysin ja oikeasti teki hetkessä hiuksista parempikuntoiset, ihanan pehmeät ja kiiltävät. Tuotteen makea karkkinen/purkkamainen tuoksukin miellyttää ainakin omaa hajuaistiani paljon. Mun hiusten latvat ovat olleet viime aikoina todella kärsineen oloiset, hamppuiset ja kuivat. Melkein joutaisi jo pätkäistä muutama sentti pois, mutta kun en millään raaskisi luopua sentistäkään. Tarvetta siis kunnon hiusten hoitotuotteelle on! Onneksi tän Aussien ihmeen avulla oon saanut näitä latvoja parempaan kuntoon. Eivät tunnu yhtään kuivilta taikka näytä kärsineiltä. Pitää ehdottomasti alkaa nyt hieman useammin käyttämään tota tehohoitoa. Toistaiseksi oon hemmotellut hiuksiani Aussien tehohoidolla n. kerran viikossa taikka kerran kahteen viikkoon. Pari kertaa viikkoon voisi olla sopiva määrä näin "huonoina" aikoina saadakseen hiukset takaisin taas elävien kirjoihin.

En voi kuin suositella 3 minute miraclea kaikille, jotka tarvitsevat hiuksilleen hieman ylimääräistä hoitoa. Hiukset näyttävät ja tuoksuvat hyvältä, ovat pehmeät ja kiiltävät kauniisti. Tämän avulla siis saa täydelliset hiukset! :--) Tuotteen hintakaan ei järin paha ollut. Noin 10€:n kieppeillä ja on ollut todella riittoisa. Vain pieni määrä pitkillekin hiuksille riittää. Mitä muuta vielä voisin hehkuttaa? Ihan MUST-hankinta kaikille hiuksiaan rakastaville :D

4 kommenttia:

  1. Tuuheuttaako? En halua luonnonkiharoihini yhtään enempää tuuheutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei toi mun mielestä tuuheuta hiuksia ollenkaan :)

      Poista
  2. mä voisin esitellä sulle toisenlaisen kolmen minuutin ihmeen jos tiedät mitä tarkoitan ;)))

    VastaaPoista