lauantai 1. marraskuuta 2014

Pikkujouluasuja x3

red wine



pre-christmas



blackie



Tässä parit ajankohtaiset pikkujouluteemaan suunnitellut kollaasit, jotka kokosin odotellessani tässä tyttöjä kämpillä. Olen siistinyt hieman paikkoja, laittautunut sekä pessyt pyykkiä, vihdoin! Ai että osaa ihminen olla onnellinen siitä, että sain pitkästä aikaa oikeasti pestä pyykkiä ilman ongelmia. Oon täällä tanssahdellut ihan onnessani ja hymy korvissa asian johdosta. Toi mun pesukone kun on vähän kenkkuillut viime aikoina ja olen joutunut parit kerrat rutistelemaan litimärkiä pyykkejä kuivaksi likavedestä hampaat irvessä. Nyt kaikki meni hyvin ja toi kone hoiti kuin hoitikin hommansa, jes! :D Lisää aihetta siis juhlaan, tänään kun olisi tarkoitus lähteä käväisemään viihteellä halloweenin kunniaksi. Mitään hirmupartyja ei kuitenkaan ole luvassa, kunhan vain rentoa illanviettoa kavereiden ja oikeasti vain parin siiderin kesken. 

Mites teidän halloween on sujunut? Oletteko käyneet juhlimassa vai ihan kotona? :)

Mutta niin mitäs piditte kollaaseista? Mikä on teidän suosikki? Itsekin olen tässä metsästellyt kivoja mekkoja tulevia joulukuun juhlia ajatellen, mutta tuloksetta. Miten voikaan olla niin vaikea löytää juuri mieleistä juhlamekkoa? Ja vieläpä oikean kokoisena :D Nnoo etsinnät senkun jatkuu..

Nyt mukavaa pyhäinpäivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti