perjantai 12. joulukuuta 2014

A hint of glamour


Tässä se Lontoon reissun arvokkain ja samalla myös pienin ostos! Ihanan siro ja nätti kultainen rannekoru varustettuna kultaisella lukolla sekä kauniisti kimmeltävillä korukivillä. Michael Korsilta en tosiaan tällä kertaa kumma kyllä ostanut minkäänlaista laukkua. Eipä mulla tällä hetkellä ole akuuttia tarvetta uudelle laukulle. Joskus myöhemmin sitten ne laukkuhankinnat, kun sen aika on. Nyt kuitenkin hankin lisäystä mun MK:n korukokoelmiini. Multa löytyy kolmen MK:n laukun lisäksi mm. Michael Korsin puhelimen suojakuoret, kaulakoru, kaksi käsikorua sekä kaksi rannekelloa. Vielä ois paljon hankittavaa, mutta ihan hyvin tää mun tuoteperhe on jo kasvanut :D

Mitäs pidätte mun pikkuruisesta MK:n uutukaisesta? :)

Ite oon ainakin ihan totaalisen myyty tolle! *sydänsilmäinen emoji-hymiö*

2 kommenttia: