torstai 25. joulukuuta 2014

Merry Xmas!


Merry, Merry Christmas! 

Näiden varsin sekalaisten kuvien siivittämänä haluan toivottaa jokaiselle mun blogiin jostakin syystä eksyneelle todella ihanaa ja rauhallista joulua! Nauttikaa täysin siemauksin tunnelmallisen kauniista joulunajasta sekä toinen toistaan herkullisemmista jouluherkuista! Viettäkää aikaa rakkaittenne kanssa ja pitäkää toisistanne hyvä huoli. Itse olen tätä kaikkea tehnyt tänäkin jouluna. Harmi, että tänään jouduin kullasta seuraaviksi pariksi päivää luopumaan hänen mennessä töihin joulun pyhiksi :( No onneksi sentään aattoilta saatiin olla yhdessä :> Ja onhan mulla nyt tää sulonen Nelli-kisu, ketä voin halia ja antaa hellyyttä yksinäisyyksissäni täällä kotona. Tälläkin hetkellä olen tässä sohvalla peiton alla ja Nelli sylissä väkerrän tätä postausta :D Hyrr täällä tuppaa olemaan kylmä, kun ulkona pakkasta noin -20 astetta ja nää huoneet ovat niin isot, niin nää ei lämpeä ihan tosta noin vaan. Pakko olla peiton alla, ettei ihan jäädy!

Mites teidän joulu on sujunut? Saitteko paljon lahjoja? Joko on ähky kaikesta syömisestä? Mulla ainakin pikkuhiljaa.. Oon mättänyt suklaata ihan tajuttoman paljon :-D 

Sain myöskin muutaman superihanan lahjan. Tänä jouluna lahjoja ei tullut niin paljon kuin viime vuosina, mutta ainakin mulle se lahjojen merkitys on iän mittaan laskenut. Ei ole niin väliksi saako ylipäätään lahjoja vai ei. Kunhan saa vain olla perheen ja rakkaiden kanssa ja ottaa rennosti, ja syödä hyvin! 

Tuossa ylempänä jo pientä esimakua yhdestä pienestä ja sirosta, mutta sitäkin kauniimmasta saamastani lahjasta. Tykkääntykkään! Oon nykyään rakastunut minimalistisiin koruihin. Ei todellakaan tarvitse olla mitään isoa, näyttävää ja massiivista. Pieni on kaunista. 

Mutta minäpä tästä jatkan, ihanaa joulupäivän jatkoa kaikille!



6 kommenttia:

  1. Voi miten ihania joulukuvia ja niin söpö Nelli! <3 Mullakin alkaa olemaan jouluruokakiintiö jo vähän täynnä.. Suklaata ja kinkkua on tullu syötyä kyllästymiseen asti. :D Kohta pitäis vielä lähteä tädin luo syömään kolmatta jouluateriaa. Mutta eiköhän tää tästä! :D Niin ja hyvää joulua sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ihanaa saada taas Nelli syliin, ikävä ollu pikkusta :3 outs, onneks mun ei tarvii syödä kun täällä kotona joulu-ateria :-D Kiitos samoin sinne! <3

      Poista
  2. Voi ei mikä kaulakoru! Ah<3 Ihania kuvia muutenkin :) Hyvää joulua<3

    VastaaPoista
  3. Ai kauhee mitä oot tehny sun kulmille XD :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mitä nyt taas? Joku kulmakarvapoliisi taas liikenteessä.. :'D

      Poista