maanantai 8. joulukuuta 2014

New iPhone Cases

Silver iPhone Snap-On Case - Michael Kors

Glitter iPhone Case - Victoria's Secret

Lontoon reissulla aattelin hemmotella myös mun niin rakasta puhelinta, jota ilman ei vaan voi elää tai ainakin luulen niin. Meikän lempimerkkejähän on ehdottomasti juurikin Michael Kors ja Victoria's Secret. Haha nytpä siis myös mun puhelin pääsee edustamaan molempia suosikkibrändejäni :D

Mitäs tykkäätte uusista puhelimenkuorista? Paljon hopeaa, kimallusta ja glitteriä!

MK:n suojakuorta en ole vielä raaskinut edes kokeilla puhelimeeni. Oon vain ihaillut sitä tosta pakkauskotelon läpi. Senhän voisi ripustaa vaikka seinälle ja ihastella sieltä :D Michael Korsin iPhone case on kivan jämäkkä ja tukeva, sekä tietenkin ihan uskomattoman nätti. Kimaltelee upeasti tietyssä valossa. Näissä kuvissa ikävä kyllä ton todellinen kimallus ja kauneus ei pääse niinkään hyvin oikeuksiinsa.

VS:n ihan uunituore London Fashion Show 2014- suojakuori ei ole laadultaan samaa tekoa kuin MK:n oma. Toi on vähän sellanen lörpäke ja glitterit tuppaa ajan kanssa tuosta lähtemään. Täytyy siis olla hieman tarkkana ettei hankaa tuota koko ajan johonkin taikka innostu venyttelemään noita lörpättäviä laitoja entisestään :D Muuten kyllä todella nätti ja talvinen! En halunnut sitä VS:n perus pinkki-valkoraidallista kuorta, joka löytyy vähintään joka toiselta. Tää onkin sitten jo vähän harvinaisempi tapaus :)

Lisää ostosten esittelyä luvassa lähipäivinä.. 

10 kommenttia:

  1. Siis aivan ihanat kuoret molemmat ! Enemmän tykkään noista Korsin kuorista ihan materiaalin takia. Mulla on itellä täl hetkel Marc Jacobsin silikonikuoret ja mua ärsyttää välil iha himona kun puhelint ei saa mihinkään tiukkaan taskuun kun nappaa kiinni aina :D

    http://ohleopardd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ite kans tykkään noista korsin kuorista enemmän, paljon laadukkaammat :) Haha jep sama homma mullakin juurikin näiden VS:n kuorien kanssa :-D

      Poista
  2. Oi ihania! Mä niin tykkään kaikesta kimaltavasta, niin voisin hyvin kuvitella myös itelläni nuo molemmat. :D <3 Paljonko noilla oli muuten hintaa? Oon aina miettiny, että paljonko MK:n kännykkäkuoret mahtaa maksaa. Monesti oon liikkeessä niitä ihastellut, mutta jostain syystä niissä ei oo lukenut hintaa enkä oo uskaltanut mun huonoilla enkun taidoilla kysyä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhihi :-D MK:n kuoret oli 50£ eli n.63€ ja VS:n jtn 22£ eli joku 27€ :) Aijjaa, tuolla Lontoossa ainakin näkyi kaikissa noissa kuorissa ne hinnat selvästi :D Ainut ärsyttävä on kun kaikkien niiden korujen hintoja joutuu kyselemään kun niitä ei näy missään esillä :D pitäs kyllä opetella enkkua enemmän kun meinas olla aika tönkköä se englanti :-D

      Poista
  3. Oijoijoii.. ihanaa kimaltelevaaaaa <3 Oon varsinainen harakka kaiken kimalteisen perään :DD Tosi ihana toi kännykkäkuori :) Ja tää sun blogi vaikuttaa aika ihanalta.. mukavaa joulun odotusta sinne :3

    <3 TanjaMaria // http://pinksunsparkle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah niinpä! <3 Kaikki naiset tuppaa olemaan kyllä kaiken kimaltavan (ja yleensä myös kalliin sellasen) perään :--D

      ai no kiitos, ja samoin sinne! :3

      Poista
  4. ihanat kuoret! :)

    http://elmiiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. I-HA-NAT noi Michael Korsin kuoret!! Mä sain uuden iphone nyt lahjaksi joulupukilta ja oon ihan innoissani katsellu siihen kuoria. Tilasin iphone kuoret omalla kuvalla jo, niitä saa kyllä vielä pyhien takia tovin odotella :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on! :-D tällä hetkellä just nää MK:n kuoret käytössä :3 Noniii kiva! iphone on kyllä paras :D toivotaan että tulee ne sun kuoret pian :)

      Poista