maanantai 19. tammikuuta 2015

Someone might tell you life is deadly but with us it's just one of many

1. Innostuin joulun alla kotona käydessäni kuvailemaan ihanan talvisia maisemia. Nättiä on, mutta oi kesä tule jo! Miss you so much.
2. Näiden selfieiden kuvateksteissä voisin kertoa joitakin kuulumisia, koska itse kuvista ei ole mitään sanottavaa :-D Eli minähän (taas kerran) muutin. Edelleen kylläkin Iisalmessa ikävä kyllä ja keskustassa, mutta eri kämppä kuitenkin. Virallisesti olen asunut tässä uudessa osoitteessa tammikuun alusta lähtien, mutta no oikeestihan oon tässä asustellut jo vähän pidempäänkin..  Huh jospa ei nyt ihan heti taas ois muutto edessä :D Vähän armoa.

3. Mun työviikkoni kestää tällä kertaa vain huomiseen asti, koska keskiviikkona suunnataankin Helsinkiin pariksi päiväksi. Mä en todellakaan tiedä mitä me siellä tehdään muuta kuin shoppaillaan, kierrellään kaupungilla ja käydään leffassa ja starbucksissa :-D Olisko teillä antaa jotain kivoja vinkkejä, mitä vois tehdä Helsingissä? Ketuttaa kun ei nyt ton kauemmaksi pääse lähtemään, mutta no.. kerkeäähän sitä vielä. Kyllä se tollanen minilomakin poissa kotipaikkakunnalta virkistää mieltä. 
4. Enpä muista milloin viimeksi olisin Arnoldsissa asioinut, mutta viime Matkuksen shoppailureissulla käytiin sieltä hakemassa kotimatkalle mukaan parit läskeilyherkut.

5. Innostuin leipomaan ihan itse omin kätösin suklaacookieita. Yum! Tuli ihan superhyviä, vaikka itse sanonkin. Olenkin tehnyt näitä herkkukeksejä jo kaksi satsia yleisön pyynnöstä. Hyvinhän noi on näyttänyt maistuvan. Nyt vaan jos hetki taukoa noiden leipomisesta, kun kohta jo kyllästyy :-D Tää mun cookieversio sisältää sekä tumman- että valkosuklaan paloja, perfect.
6. Mietiskelin tässä joku päivä, että miltähän näyttäisin lyhyissä, tai siis lyhyemmissä hiuksissa.. mutta eieiei. Pitkät tummat hiukset on vaan niin minua. Ilman niitä en vois kuvitella edes olevani. Vaikka olen kyllä kuullut, että kuulemma voisi sopia lyhyemmätkin hiukset mulle hyvin, mutta tiedä sitä.. :D Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä, never say never.

7. Aattelin joku päivä siivota mun vaatekaapin ja oikeesti tyhjentää sieltä kaiken sellasen vaatteen, mitä oikeasti käytän tosi harvoin. Sellasia kun löytyy jo ihan liikaa. Mun vaatekaappi voisi tässä tämän kevään mittaan kokea täydellisen muodonmuutoksen. Suurin osa nykyisistä vaatteista kirppikselle ja uutta, vähän erilaisempaa tilalle.
8. Löysin weheartista mulle juuri täydellisesti sopivan ja osuvan quoten! Word. Juuri näin mä aattelen ja mun mielestä monen muunkin pitäis aatella näin :) Millään muulla ei oo väliä kunhan vain pääsee seikkailemaan ja näkemään maailmaa rakkaimpien ihmisten kanssa. Mitäs me matkustushullut :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti