maanantai 23. helmikuuta 2015

8 facts

1. Höpötän unissani. On siinä mun kanssa nukkuvalla naurussa pitelemistä ku kuuntelee niitä mun juttuja, mitä mä unissani joskus selostan. Viimesimpänä muistan sen, kun keskellä yötä nousin sängystä ja intin kysymällä onko penkkejä ja tuoleja? Nii, että onko penkkejä ja tuoleja? :-D Sit jatkoin vaan uniani. Ikävä kyllä en saanu kysymykseen vastausta, pelkkää räkästä naurua vaan.. Sitä edellinen juttu, minkä muistan on se kun kysyin onko huone jo valmis? ja Sitä edellinen (sekin oli kysymys) liitty jotenkin auton mankkaan :D Mä taidan olla oman unimaailmani sisustussuunnittelija, kun yleensä aina on jotain huoneisiin/sisustukseen liittyvää toi höpöttely.. :D

2. Töissä tykkään haistella kaikkia ihanan tuoksusia tuotteita välillä töiden lomassa :'D Mm. Flow-kosmetiikan palasaippuat on ihan järjettömän hyväntuoksuisia. Imppailen niitä aina tilaisuuden tullen, ah! Jotkut tuoksut vaan on niiiin koukuttavia... miten jokin voi edes tuoksua niin addiktoivalta?

3. Olen vasenkätinen. Teen kaiken päinvastoin kuin oikeakätiset. Muut aina kattoo ja ihmettelee, kun teen kaiken ns. nurinkurin :D Kaikki vasenkätiset varmaan tietävät, millaista on elää tässä oikeakätisten maailmassa. Kaikki on aina suunniteltu oikeakätisiä varten. Normisaksilla ei voi kunnolla leikata, purkinavaajien käyttö on lähes mahdotonta. Kun kirjoitat niin sun vasen käsi suttaa heti perästä sen kaiken mitä kirjoitat ja koko käsi on ihan lyijyssä/musteessa. Kukaan ei osaa koulussa opettaa sua neulomaan/virkkaamaan. Mua ei ainaakaan osattu edes yrityksistä huolimatta opettaa aikoinaan ala-asteella virkkaamaan, joten pääsin siitä pälkähästä :-D Opettaja ei vain osannut tehdä ja neuvoa sitä hommaa vasemmalla kädellä tehden. Onkos siellä ruudun puolen muita "vääräkätisiä"?


4. Oon ollu työharjotteluissa ja muissa erilaisissa töissä mm. postissa, uimahallilla, s-marketissa, päiväkodissa, ala-asteella, hevostallilla ja navetalla. Äitin mukana on usein tullu käytyä lehmiä hoitamassa mm. naapurissa ja ihan omasta vapaasta tahdosta lähdin aina avuksi, ilman mitään palkkaa tai muutakaan vastinetta. Siellä oon paskaa lappanut oikein vanhanaikasesti lehmien jaloissa ja kärrännyt rehua ja juottanut vasikoita ymymym :D Maaltahan minä kotosin oon, niin ihmekös tuo!

5. Oon surkee sheivaamaan mun jalkoja :-D Jostakin kumman syystä saan aina jalat haavoille sheivatessani. Joko painan liian lujaa sitä höylää tai muuten vain hätiköin ja teen sen liian nopeasti ja se höylä sit aina jotenkin lipsahtaa ja vetäisee verta tihkuvan haavan mun jalkaan.. uskomatonta. Kerran kiireissäni piti sheivata kainalot ja sillon sain jotenkin mun sormeen tosi pahan viiltohaavan, joka ei tyrehtynyt ei sit millään. Juu ei mulle mitään teräviä esineitä käyttöön, kiitos. :D

6. Oon käynyt talouskoulun. Haha ei uskoisi! :-D Tutut tietääkin, että mä en todellakaan ole mikään kodin hengetär ja niinpä kokkauspuolen hoitaa aina se toinen osapuoli. Mä en oikein kokkailusta tykkää, mutta leipomisesta kylläkin. Ja hyii siellä oli myös käsitöitä oppiaineena ja mä niiin vihaan käsitöitä! Pois tollaset kaikista kouluista.. :-D Mutta olihan se kaiken kaikkiaan ihan mukavaa aikaa. 5kk se kesti eli ei ollut paha :)

7. Ahdistun, jos en pääse tietyin väliajoin reissaamaan ja käymään Suomen rajojen ulkopuolella. Mut on vaan luotu kulkemaan ja näkemään maailmaa. Miten joku jaksaa olla koko ajan vain samassa paikassa eikä koskaan käydä missään? Mä teen kaikkeni, jotta matkustaminen olisi mahdollista mulle edes pari kertaa vuodessa :) Matkustaminen, yks maailman upeimmista asioista! 


8. Viimesen puolen vuoden sisään ollaan katottu Frendit alusta loppuun ja tossa viime kuussa saatiin sarja päätökseen. Kyllä tuli todella tyhjä ja liikuttunut olo sarjan loppuessa. Ihanaihana sarja! Rakastan niitä kaikkia hahmoja ja miten voi oikeesti kiintyä johonkin TV-sarjaan niin paljon? Ikävä Frendejä.. :< Miksei ne vois jatkua vielä? 
 Nyt ollaan alettu kattoo How I Met You Mother- sarjaa. Alkuun se vaikutti todella tylsältä ja mitäänsanomattomalta, mutta itse asiassa muutaman jakson sitä katsoessa se muuttuikin todella mielenkiintoiseksi ja hyväksi! Nyt oon siis koukussa MYÖS siihen sarjaan. Tästä siis opimme, että ei kannata tuomita uutta sarjaa heti ensimmäisten jaksojen perusteella. Siihen menee jokunen hetki päästä sarjaan kunnolla sisälle :D Oisko muuten teillä ehdottaa jotain muita hyviä TV-sarjoja ton HIMYM:in loppuessa? Jotain samankaltaista kuin juurikin toi Frendit ja How I Met Your Mother?

Mitäs piditte postauksesta? Löytyykö samankaltaisuuksia? :)

10 kommenttia:

  1. Tykkäsin tästä! Vois itekin tehä samankaltasen. Ja oletpas nätti :-) Käyn kattomassa myös instagramisi!

    http://heavenonearth-juuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, kiva! :) kiitos paljon :3 Käyn vierailee myös sun blogissa :)

      Poista
  2. Vasenkätisenä tiedän mistä puhut ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jep :-D Oikeakätisillä ei oo hajuakaan näistä ongelmista.. :D

      Poista
  3. Missä olitkaan töissä? Miten pääsit sinne töihin? Kävitkö haastattelussa teitkö hakemuksen vai? :))) ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhessä luontaistuoteverkkokaupassa ja ihan mollin sivuilta sen työpaikan löysin :D Eka olin ihan vaa osa-aikasena töissä ja nyt onki sit iha kokoaikanen työ samaisessa paikassa :)

      ja kiitoksia :3

      Poista
    2. Teetkö siis töitä kotoa käsin esim tietokoneella vai onko ihan toimipiste missä olet? Kuulostais mielenkiintoiselta/rennolta työltä :o hakeeko ne koskaan uusia sinne?

      Poista
    3. eiku ihan toimipiste eli sellanen varasto on :D Mä en koneella oo oikeestaan lähes koskaan. hyvin harvoin.

      Ainakaan tällä hetkellä ei taida olla tarvetta uusille :)

      Poista
  4. Eikä, vähä vaikutat mielenkiintoselta ja ihanan persoonalliseslta ihmiseltä! (:
    http://tavoitteena-mahdottomuus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah aijjaa sepäs oli hauska kuulla :D

      Poista