torstai 19. helmikuuta 2015

I've been hypnotized by bright red candy lips and angel eyes

Heiissan! 

Tulin tällä kertaa vain höpöttelemään tänne mm. kenties tulevista postauksista. Muutamia postausideoita mulla on ja se jos mikä on hämmästyttävää, koska mulla on viime aikoina ja jo pitkän aikaa lyönyt pää totaalisen tyhjää blogin sisällön tuoton osalta. (Ja haha no varmaan ihan noin muutenkin.. XD)

Videota te ootte kaipaillu varmaan jo blogin alkuajoilta lähtien enkä vieläkään sitä ole saanut aikaiseksi. Älkää odotelko liikoja. En tiedä saanko sitä vieläkään toteutettua, mutta JOS jonkun videon teen niin aattelin sen olevan meikkivideo. Kuulostaisko hyvältä? Mulla on vaan ongelma, että miten ihmeessä saan sen toteutettua, kun pitäis olla peili lähellä ja mihin mä sen kameran saan asetettua?! Ainiin kyllähän mulla se kamerajalusta on, mutta nyt en kyllä tiedä missä se tällä hetkellä mahtaa olla. Viimeisimpien muistikuvien mukaan se on ollut bändikämpillä.. siellä varmaan vieläkin, jos enää on ees ehjänä.. epäilen vahvasti :-D

Mulla vois nyt muutenkin olla teille paljon meikkaamiseen liittyvää postausta luvassa ihan senkin takia, koska innostuin vastikään tilailemaan mulle uusia meikkejä ja kunnon meikkisiveltimet. Yksi paketti pääsi vasta tänään tullista matkaamaan mun luo, joten menee varmaankin ensi viikon puolelle ennenkuin saan ne kätösiini. Instassa mua seuraavat ovat varmaan jo huomanneetkin, että yksi uusista meikkihankinnoista on MAC:in aurinkopuuteri. Tähän väliin tiedotus, että instagramista mut löytää nimellä kirsi_mariia. Aurinkopuuteri osoittautui nappivalinnaksi, vaikka ihan summassa valitsin värisävyn. Sävy oli kuin olikin juuri täydellinen! Matta ja viileähkö ruskea, joka sopii täten todella hyvin kasvojen varjostukseen. MAC:in meikeistä olen kuullut vain hyvää sanottavaa, joten uskon, että oli panostamisen arvoinen ostos! :) Lisää uutukaisesta kerrottakoon myöhemmin kunhan saan sen kunnolla käyttöön ja saan kuvattua päivänvalon aikaan. 

Myöskin mun hiukset ovat saaneet paljon hemmottelua osakseen. Muistatte varmaan, että ihan vasta valittelin mun kuivuneita ja hamppuuntuneita hiuksia. No mä tilasin Bangerheadista kunnon hiusnaamion. Viimeksi tänään laitoin naamion vaikuttamaan hiuksiin ja nää on jo varsin hyvässä kunnossa entiseen nähden. I like! :) 

Elikkäs aika meikkipainoitteisia postauksia olis jatkossa luvassa, haittaako? Olisko jotain muita postausideoita teillä ehdotettavana? Laittakaas niitä tonne alas kommenttikenttään, kiitoksia! Ja hei; milloinkahan mä oon viimeksi tänne asukuvia postannut? Ei, en todellakaan muista :-D Onneksi näin kevään ja pitkän valoisan ajan tullen niidenkin ottaminen taas onnistuu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti