lauantai 27. kesäkuuta 2015

Guess where i'm going

kuvat: weheartit

Ei varmaan jäänyt epäselväksi kollaasia silmäillessä, että mikä tulee olemaan mun seuraava matkakohde? :D

Tää oli vähän yllättävä veto, koska oon aina aiemmin aatellu et nääh.. ei mua ainakaan Pariisiin kiinnosta lähteä. Ihan kulunut ja yliarvostettu paikka, jossa ei ole mitään mulle mielenkiintoista. No ajattelin antaa Pariisille sitten kuitenkin vielä mahdollisuuden; ja kas kummaa nyt oon ihan innoissani tulevasta kesäisestä kaupunkilomasta. Taas kerran; never say never.  Matkalle olisi tarkoitus lähteä 17. päivä heinäkuuta ja viettää siellä ruhtinaalliset kolme päivää ystäväni Heidin kanssa. Saahan nähdä, mitä siitä matkustelemisesta tuleekaan näin tyttöjen kesken..

Kieltämättä ihan mukava loman aloitus, koska juurikin tuolloin perjantaina mun kuukauden mittainen kesäloma saa alkunsa. Ja haha, samantien suunta ulkomaille! Kelpaa mulle vallan mainiosti :) Ihan vasta uusittu uunituore passinikin janoaa jo uusia reissuja ihan yhtä paljon kuin omistajansakin. Ai, että tää matkustaminen on mukavaa. Jo pelkästään tää tulevien matkojen suunnitteleminen saa mut onnesta, ilosta ja kaikesta sekaisin :D

Tarkoitus olisi kolmen päivän aikana ehtiä mm. (tietenkin) shoppailla, kiertää ja ihastella nähtävyydet, viettää aikaa paikallisissa kahviloissa ja nauttia niiden suomista herkuista ja kauniista maisemista sekä mennä piknikille puistoon. Yritetään ottaa mahdollisimman paljon irti meille molemmille uudesta, mutta sitäkin viehättävämmästä kaupungista. Uskon, että tulee tämäkin olemaan ikimuistoinen reissu, kuten kaikki aikaisemmatkin.

Onkos siellä ruudun toisella puolen Pariisissa käyneitä? Varmasti edes jokunen, joten olisiko heittää mitään matkavinkkejä meille? Missä kannattaa ehdottomasti käydä ja mitä maistaa ja mitä tehdä? Neuvoja otetaan ilomielin vastaan! :)

2 kommenttia:

  1. Mä oon käynyt kerran Pariisissa ja tykkäsin niin paljon, että sinne on kyllä pakko lähteä joskus vielä uudestaankin! :) Eiffel-tornissa nyt on ehdottomasti käytävä, mutta sen lisäks myös Notre dame, Riemukaari, Louvre ja Champs-Elysees kannattaa käydä tsekkaamassa :) Voi että, oottelen jo innolla sun matkapostauksia! :) <3 Niin ja jos huvipuistot kiinnostaa, niin käykää ihmeessä myös Disneylandissa! Se on kokemus jo pelkästään ilman laitteissa käymistäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiva kuulla :D kiitos paljon vielä vinkeistä! :) Yritän muistaa ottaa niitä kuvia että sais kunnon postauksia aikaan :D

      Poista