torstai 1. lokakuuta 2015

Current favorites

Hoi! 

Oheinen postaus koostuu asioista, jotka syystä taikka toisesta on mun mieleen tällä hetkellä. Jotenkin kummasti kaikki ovat niin syksyisiä ja niin hyvin teemaan sopivia :D 



Turtleneck sweaters


Mikäpä lämmittäisi kylmillä syysilmoilla paremmin kuin paksu neule, jossa on vielä kaiken lisäksi muhkea kaulus. Joskus en tykännyt korkeakauluksisista paidoista/poolopaidoista tai miksi niitä nyt haluaa nimittää niin en sitten ollenkaan. Kappas vain taas kävi se perinteinen ja nyt oon ihastunut näihin kovasti. Kaulus lämmittää ihanasti ja juuri oikeaa paikkaa. Mulla nimittäin ainakin juuri kaula on se pahin paikka, joka palelee helposti ja sit on niskat ja hartiat kipeenä koko ajan. Tää paita on pelastus ja aivan täydellinen paita kylmille keleille!




Highlighters

Mulla ei tällä hetkellä löydy meikkipussista yhtäkään highlighteria. Asiaan on saatava muutos ja uusi olisi ostoslistalla heti ensimmäisenä. Viikonloppuna olisi suuntana Kuopio ja josko siltä shoppailureissulta saataisiin apua tähän puutekohtaan. Kunnon highlighter korostaa upeasti poskipäitä ja saa mm. kulmatkin selkeämmin esiin. 



Purple, grey & burgundy lips

Aa rakastuin tuohon Gerard Cosmeticsin Hydra Matte Lipstick uutuuteen toi sävy nimeltä Ecstasy! Haluanhaluan :D Kyseessä on tollanen kylmä harmaanvioletti sävy. Jotenkin toi väri vaan kolahti ja kovaa. Toinen ihastus huulilla onkin sitten joku tummahko viininpunainen, kuten esimerkiksi juuri tuo Nyxin Copenhagen, upea sekin :)



Scented candles

Nykypäivänä en osaa enää elää syksyä/talvea ilman tuoksukynttilöitä. Muita kohtalotovereita siellä? Aina heti illan hämärtyessä on laitettava tuoksukynttilä palamaan pöydälle, muuten ei vaan tuu mistään mitään. Kämppä tuoksuu niiiin hyvälle kynttilöiden  polttamisesta ja luo tunnelmaa ja niin.. kaikki tuntuu vähän paremmalta tuoksukynttilöiden ansiosta :D



Pumpkin pie

No jo on.. mä en todellakaan tiedä mistä tämä tuli . Mulle vaan tässä pari päivää sitten iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ajatus siitä että mun on pakko leipoa kurpitsapiirasta! Tää alkaa olemaan kohta pakkomielle eli pakko se on varmaan leipoa tässä kenties jo viikonlopun aikaan niin pääsee tästäkin pälkähästä. Hauskinta tässä on se, että mä en edes tiedä tykkäänkö kurpitsasta :-D En muista koskaan syöneeni ainakaan juuri tuollaista kurpitsaa.. mulla ei siis ole mitään hajua miltä se maistuu, mutta otetaanpa asiasta sitten selvää. Se piirakka nyt vaan on pakko leipoa, oli miten oli. Amerikassahan Pumpkin pie on se perinteinen thanksgiving -päivän herkku ja monet sitä niin hehkuttaa. Jos leipomuksesta tulee oikeasti hyvä niin voisin siitä laittaa vaikka ihan ohjeenkin tänne :) 


Mitäs piditte postauksesta? Kommentit olis enemmän kuin tervetulleita!


2 kommenttia:

  1. Jään innolla odottamaan kuinka kurpitsa piiraan käy! :D onnistuuko ja onko hyvää :D meinaan etten ole koskaan itse maistanut (ainakaan tietoisesti) kurpitsaa, mutta silti on sellainen mielikuva etten siitä tykkäisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu haha vähän sama mulla! :D Kesäkurpitsaa oon ainaki joskus maistanu ja ei se kyllä ainakaa mitenkään kauheen hyvää ollu mut ei nyt niin pahaakaan :D Itekki kyllä ihan innolla ootan kun ei tiedä millaista makuelämystä odottaa..:-D

      Poista