lauantai 17. lokakuuta 2015

My new baby

Tuituii *sydänsilmäinen emoji* 


Saanko esitellä teille uuden tulokkaan? Sain tuossa ihan vasta perheenlisäystä MK-valikoimaan yhden suloisen pienokaisen voimin. Kyseessä on pienikokoinen Selma olkalaukku, mustana of course. Voi että osaa olla yksi laukku niin söpö, yksinkertainen ja tyylikäs, kaikkea samalla kertaa!


Mulla ei tätä ennen ollutkaan yhden yhtä pikkulaukkua, joten sille oli todella jo tarvetta. Ja mikäs muukaan merkkinä kuin tuttu ja turvallinen Michael Kors. Pieneen laukkuun mahtuu kaikki välttämätön, kuten puhelin, avaimet, henkkarit, rahat ja muutama täsmäase meikin korjailuuun, kuten vaikkapa huulipuna, peitevoide ja ripsiväri. Mitään mahdottomuuksia laukun sisuksiin ei ikävä kyllä mahdu, mutta niin tarvitseekopas sitä aina koko omaisuutta mukana kantaa.. :D



Mitäs pidätte tästä tuoreimmasta pienokaisesta? Söpö vai mitä?  :)



2 kommenttia:

  1. Söpö! Itse joskus himoitsin tätä vaaleanpunaisena, mutta totesin tän pienen liian pieneksi mulle :D Mulla onkin tää selma mediumina ja mustana! Musta on aina hyvä valinta, kun käy kaiken kanssa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu niin mä muistelinkin et sulla on tästä se isompi versio :) jep varsinkin laukuissa ja kengissä on mun mielestä hyvä suosia kaikkeen käypää mustaa :D

      Poista