maanantai 2. marraskuuta 2015

Home dreaming

Home decor

Paljon harmaan eri sävyjä, marmorikuvioituja pintoja, pehmeitä miellyttäviä materiaaleja, hopeisia yksityiskohtia, tuoksukynttilöitä, koristepalloja, mustavalkoista taidetta.. 

Millainen sisustus teitä miellyttää tällä hetkellä eniten? 

Tää ylläoleva kollaasi kiteyttää mun sisutusmakuni aika täydellisesti nippuun. Valkoista, harmaata, hieman mustaa, paljon hopeaa, kiiltäviä sekä pehmeitä pintoja/materiaaleja. Yksinkertaista, mutta kaunista. Innostuinkin tuossa vastikään tilaamaan netistä muutamia sisustusjuttuja itselleni ja kaikki mätsää juurikin tähän tyyliin. Mistä ihmeestä tää mun sisustusvillitys oikein iski? Olen siitä harvinainen naispuoleinen henkilö, että mua ei yleensä ole kauheasti tällaiset sisustusjutut koskaan kiinnostaneet. Nyt kuitenkin sekin sisustuskärpänen viimein iski ja mulla olis vaikka mitä inspiraatiota kotia varten toteutettavana! :D Vielä kun saisi hankittua kaiken, mitä mulla on mielessä. Kyllä se on tainnut jo vanhuus iskeä, kun moiset jutut näin paljon kiinnostaa :D 

Onko teille iskeny hiljattain samankaltaisia sisustusideoita? Mitkä on teidän mielestä tällä hetkellä IN kodin ulkoasussa? Löytyykö samoja mieltymyksiä vaiko jotain täysin muuta?

6 kommenttia:

  1. Meillä on näköjään samanlainen maku sisustuksen suhteen. Noi marmoripäällysteiset on mun ehdottomia lemppareita! :--)


    Novaturien

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo itsekkin ihan vastikään oon hullaantunu noista kaikista marmoripäällysteisistä jutuista.. :-D

      Poista
  2. Oi, moni asia löytyy näistä jo omasta kotoa tai viimeistään ostoslistalta. Itse ajattelin yhdistellä näihin samoihin sävyihin vielä kuparin ja kuusenvihreän, ootko itse ajatellut mitään kontrastiväriä? :-)

    http://low-leveladult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi vitsi, löytyispä jo itseltäkin :D toi kupari ja kuusenvihreä kuulostaa kyllä just passelilta :) Ite en vielä mitään kontrastivärejä ole sen kummemmin aatellut, kunhan nyt ensin saisi hyvälle alulle tän sisustuksen :D

      Poista
  3. Mä itse rakastan kans tuon tyylistä sisustusta♥ Harmi vaan, että meillä on kulahtanut tummanruskea sohva, joka ei oikein istu mihinkään kivaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo vähän sama ongelma:D vaaleenharmaa ja musta sohva löytyy mut haluisin just jotain siltä väliltä.. :D

      Poista